Gå til innhold

skal pusse opp gang.-fliser?-Oppbevaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke fliser anbefales (kom gjerne med tips om farge og type) har lyse vegger.

Hvilken form for oppbevaring anbefales. skyvedørs garderobe eller kurver?? hva er mest praktisk i det lange løp? har barn så nå ønsker jeg en gang for alle å få ordna et best mulig system for både oss voksne og barna.

Kom gjerne med navn på evt skyvedørsgarderobe og hvor man kan få tak i det-

Skrevet

Skyvedørsgarderobe er ganske praktisk, bak de får man satt inn den innredningen man selv ønsker..om det er hyller, kurver, knagger, kommode m.m Slike garderober får man kjøpt i de aller fleste møbelbutikker og maxbo og de der..

valg av fliser til lyse vegger går egentlig det meste...vi har mørkegrå med litt brune sjatering i. Jeg liker å ha sjateringer i for da syntes ikek all skitten så fort...helt hvite ville jeg unngått å hatt i en gang..har du en stor gang kan 30x60 fliser være fint, mindre gang ville jeg valgt mindre fliser...

du må å huske på det at mørkt gulv tar mere lys enn hva et lyst gulv gjør. Ta med deg flisprøver å se hvordan de blir i det rommet, da får du sett de til det lyset du har og til veggen...

Nå kommer det snart en baby i hus her, så jeg skal få pappa (glad jeg har han =) ) til å bygge inn trappen vår, da får jeg mere oppbevaringsplass til sko og tøy...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...