mamsn t snuska Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Hvilke fliser anbefales (kom gjerne med tips om farge og type) har lyse vegger. Hvilken form for oppbevaring anbefales. skyvedørs garderobe eller kurver?? hva er mest praktisk i det lange løp? har barn så nå ønsker jeg en gang for alle å få ordna et best mulig system for både oss voksne og barna. Kom gjerne med navn på evt skyvedørsgarderobe og hvor man kan få tak i det-
Fint_Lite Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Skyvedørsgarderobe er ganske praktisk, bak de får man satt inn den innredningen man selv ønsker..om det er hyller, kurver, knagger, kommode m.m Slike garderober får man kjøpt i de aller fleste møbelbutikker og maxbo og de der.. valg av fliser til lyse vegger går egentlig det meste...vi har mørkegrå med litt brune sjatering i. Jeg liker å ha sjateringer i for da syntes ikek all skitten så fort...helt hvite ville jeg unngått å hatt i en gang..har du en stor gang kan 30x60 fliser være fint, mindre gang ville jeg valgt mindre fliser... du må å huske på det at mørkt gulv tar mere lys enn hva et lyst gulv gjør. Ta med deg flisprøver å se hvordan de blir i det rommet, da får du sett de til det lyset du har og til veggen... Nå kommer det snart en baby i hus her, så jeg skal få pappa (glad jeg har han =) ) til å bygge inn trappen vår, da får jeg mere oppbevaringsplass til sko og tøy...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå