Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Har sendt dere en liten melding=)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2009 Åjasså, dere har gått og lagt dere alt? Stemmer det, dere har jo babyer som SOVER om natta dere ja... Håper dere ser meldingen imorgen tidlig da! God natt!
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Godt å se at det er flere natteravner her! Her har vi også sovende baby, men jeg må oppp likevel og pumpe. Arg!! Begynnende brystbetennelse (trur eg, dobbeltargh!!). Akkurat nå misunner jeg dere flaskemammaer som slipper sånt skit!!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2009 Hehe, ja greit å slippe unna brystbetennelser og annet ammetrøbbel, det er sant;) Håper du slipper unna det nå da! Jeg HADDE også en sovende baby, men hun våkna opp igjen akkurat i det jeg skulle legge meg og ville ha mere mat gitt... Så da var d på'n igjen.. Men NÅ sover hun igjen da, til slutt...Zzzzzzz
LilleBjella Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 æsj.......kjedelig. Vet hvordan det er. Melding er sett.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2009 Så bra:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2009 Husmus?
LilleBjella Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 Når en liten mus skal ut å gå, må man se seg for å passe på. Det er sikkert mange forholdsregler som skal tas i dag, så mulig hun er meget opptatt:)
LilleBjella Skrevet 16. februar 2009 #10 Skrevet 16. februar 2009 Ser på nettet at det var stillestående køer på vei inn mot oslo tidligere i dag. Vet ikke om de har greit å rydde opp i det. Så hvis jeg blir forsinket så vet dere grunnen.......... Har sendt deg nummeret mitt Lykkeli&gla
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 16. februar 2009 Var så koselig å treffe dere idag, H&H og A&A;) Sååå søte babygutter dere har da! Må absolutt gjentas synes jeg! (kanskje en dag med litt mindre snøkaos på veiene inn mot byen, og litt lavere brøytekanter..) Men suuupervogna mi taklet både vær og føre ypperlig om jeg får si det, også så stor og god bagdel da gitt;)
LilleBjella Skrevet 16. februar 2009 #12 Skrevet 16. februar 2009 Bagen min er stor nok den, thank you very much. Løøøøøøv my OTH:) Veldig koselig ja, og gjentar det gjerne. Men ja, hadde ikke gjort noe om føret var litt bedre.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 16. februar 2009 Det m vogna var til husmus og den lange prompen, hehe..
husmus &2 Skrevet 16. februar 2009 #14 Skrevet 16. februar 2009 Merket dere hvordan jeg hatet den da vi startet å gå, men elsket den igjen da jeg gikk? Det er et navn for slikt, men itte om je huser hva det er... Må gjentas, jeg har nok av kilo og gå av! Jeg tror neste gang at jeg skal ta med baby bjørnen så han kan dingle i den en time eller no
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #15 Skrevet 17. februar 2009 Nei, la ham sitte TO timer i babybjørnen, forovervendt...hehehe (var d noen, jeg nevner ikke navn, som nevnte overstimulert baby med hofteleddsfeil...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå