Gjest Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Jeg synger "trollmor" og "jeg har en tulle.."
Maya_1 Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Den fyrste song Som nattasang er jeg også veldig glad i Hvem kan segla förutan vind (selv om det kanskje ikke offesielt er noen barnesang..
Smileymor Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Jeg elsker Idas sang, den er utrolig vakker!!!
Lillepusen-78 Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Lykkeliten.... Kan nesten ikke synge den for lillegutt engang, blir så rørt... Litt hormonell, kanskje ;-) Ellers liker vi blant annet "Når en liten mus skal ut og gå", "Klatremus' voggevise" og "Amandus dokkemann".
Endelig Mor til2:-)A04&C08 Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Den fyrste song. synger den til Lillemor når hun har magevondt og skriker, og jeg går rundt å vugger henne.da blir hun stille. Lykkeliten, andre vers kunne vært skrevet for Lillemann. ALT stemmer, og jeg hørte den på radion da jeg var i fødsel med han:-) Lykkeliten har vært yndlings barnesangen min siden jeg var 6 år og gikk på seksårsklubben:-)
-MtG- Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Den nattasangen som ble sunget i Amalies jul! "Snart er det mørkt i stall og i låve, nå skal alle nisseunger sove..." Elsker den sangen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå