Gå til innhold

Hcg etter MA?

Nathalie'i'magen

Anbefalte innlegg

Fikk beskjed om MA på tidlig UL 27 jan. SKulle da ha vært 12 uker på vei. Gynekologen sa at det sannsynligvis hadde vært dødt siden uke 5 eller 6. Slapp utskraping da "kroppen ordnet opp selv" 1 feb. Blødde frem til ca 8 feb. Tok i dag, 15 feb, en ny graviditetstest for å sjekke om den fortsatt var positiv. Det var den, så jeg regner med at hcg fortsatt henger igjen. Noen som vet hvor lenge det sitter igjen? Er det andre måter å måle nivået på enn å gå til legen for å ta blodprøve? Er så klar til å begynne å prøve igjen!! Takk for svar :)

Fortsetter under...

Jeg oppdaget MA i uke 11, hadde da mistet ca uke 8. Jeg testet positivt på graviditetstester i 2 uker etter utskrapning, så negative. Fikk mensen akkurat en måned etter utskrapning.

Grav.tester er jo en måte å sjekke HCG, så har du noen liggende kan du bruke dem for å sjekke om det skjer noen endring.

Leit at du også skulle oppleve dette, ønsker deg lykke til videre!

Leit at du må gjennom dette.

Hos meg var det hcg igjen i kroppen i hele 6 uker. Fikk mensen etter 6 uker og 1 dag etter SA.

Jeg tok blodprøver hos legen i tillegg for å se at det sank. Tror det kan ta litt lengre med hcg i kroppen, når man ikke tar utskrapning. Jeg hadde heller ikke utskrapning.

Krysser fingrene for deg at det går bra neste gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...