linemorah90 Skrevet 15. februar 2009 #26 Skrevet 15. februar 2009 oki.. har noe på gang med en, ser du alder? ja, har en sønn, kom til 26 november 2008. du har rett, har det ikke helt bra om dagene,mye savn, og lengter etter noen å dele livet med. mistet oldemoren min starten på dette året.. har tatt mye innpå meg.. noe som er bra, vet ikke, har jo sønnen, jobber ikke, går skole. ellers, ser du hvordan jeg kan takle de problemene jeg har? å ser du hva jeg sliter mer/mest med? å hvorfor? (har ikke svar på dette selv) takk foresten
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #27 Skrevet 15. februar 2009 PinkCloud Skal prøve å kikke på deg igjen i morgen. Jeg har allerede prøvd flere ganger, men når jeg får opp både ja og nei når jeg stiller kontrollspørsmål til pendelen og jeg selv ikke klarer å skille mellom "fornuft" og intuisjon, velger jeg å ikke svare, for jeg er opptatt av å gi kunder riktige svar. men skal se om ting er klarer i morgen :-)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #28 Skrevet 15. februar 2009 Hei anonym Kan kikke litt på deg i morgen. Spørsmålene dine krever litt mer enn enkel pendeltesting. Ha en god og rolig natt!
*toppris* Skrevet 15. februar 2009 #29 Skrevet 15. februar 2009 ser du kjønnet? f 210985:) termin i slutten av aug/begynnelsen av sept engang:)
*toppris* Skrevet 15. februar 2009 #30 Skrevet 15. februar 2009 ugh det var ikke ja nei spm... stiller da heller spm: får jeg en til gutt? (er det en gutt i magen min?)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #31 Skrevet 15. februar 2009 fortsetter i morgen har baby jeg må prøve å roe og få lagt nå HI
"prøve-frøken" Skrevet 16. februar 2009 #32 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har vært på to ultralyder med min baby(termin 29.05.09),og begge gangene så de ikke kjønnet ordentlig,men sa det"sannsyneligvis"var ei jente....kan jeg stole på det da mon tro? Hva tror dere? Er det ei lita jente der inne? Vil jeg gå over termin før jeg føder? Lang eller kort,hard eller levelig fødsel? Ser dere noe mer om babyen min? J 141174,h 281074.
monca*84*j12 Skrevet 16. februar 2009 #33 Skrevet 16. februar 2009 heihei.. Jeg er ikke gift nei, men jeg har hund.. så det var 50% det.. Når det kommer til de andre spm så håper jeg at jeg er gravid innen 4mnd, tenkte jeg sku ha pause i prøving noen mnd til, april ca.. så kjøre på igjen=) Jeg har skikkelig gutte følse på meg selv, og det er veldig mange som har det... =) time will show.. tusen takk for at du tok deg tid
Har fire go`inger Skrevet 16. februar 2009 #34 Skrevet 16. februar 2009 Hei. Jeg vil gjerne bli spådd. Blir jeg gravid denne måneden? Hvis gravid igjen, blir det gutt? Har jeg tre barn? Bor jeg i en by?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #35 Skrevet 16. februar 2009 Vil gjærne bli spådd jeg også. 1. Blir jeg gravid snart? 2. Får jeg meg fast jobb etter sommeren? 3. Har jeg hund? 4. Bor jeg i leilighet? Født 08.11.82. Hilsen meg
*babydrøm87* Skrevet 16. februar 2009 #36 Skrevet 16. februar 2009 hei prøv meg er du snill! jeg er født 09.02.87 og samboer er født 11.05.74 har jeg hund? har jeg barn fra før av? er foreldrene mine skilt? blir jeg gravid i år? får jeg en sønn?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #37 Skrevet 16. februar 2009 Spå meg, værsåsnill! Jeg er født 240389, og typen 150586. Blir jeg gravid i år? Eller blir jeg gravid neste år? Har jeg barn fra før? Får vi tvillinger? Får vi jente? Kjæresten er toegget tvilling, derfor er vi nysgjerrige på akkurat det! Tusen takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #38 Skrevet 16. februar 2009 Prøver igjen PinkCloud Er jeg gravid? Usikker... tror nei, men blir det ganske snart. Får jeg snart barn? ja Blir det gutt? veldig svak ja Lykke til
kaos83 Skrevet 16. februar 2009 #39 Skrevet 16. februar 2009 kontroll spørsmål: har jeg hund eller katt? er jeg blond? Stod jeg på eksamen idag? spørsmål: blir jeg gravid igjen i 2010? frir kjæresten minn i 2010?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #40 Skrevet 16. februar 2009 Anonym 23.11 Kondolerer med oldemoren din! Kan godt hende det jeg fikk opp som positivt var sønnen din. Får inn at ting ikke er bra, men at det var noe godt som gjorde at det ikke var helt håpløst. At oldemoren din er en del av savnet, kan nok hende, men ser ikke det som "roten" i problemene dine. Tror at det kanskje bare var en ekstra ting som kom oppå "alt det andre vonde". Husk at hun ikke er borte, hun har bare forandret måten hun er tilstede på. Husk på minnene med henne, så beholder du henne frisk i hjertet mens du samtidig får behandlet sorgen rundt det. Minner tar over plassen for savnet der, ser ikke det som et stort problem hos deg. Jeg tror mye av det vonde skyldes ditt eget selvbilde. Du er sterk og kan takle det meste som blir lagt på skuldrene dine! Men jeg er ikke sikker på om du selv har full tillitt til det selv. Jeg tror mye av dette kan bedres gjennom morsrollen- at du får tillitt til at du er verdensmester på eget barn og at du ikke er usikker på om du strekker til. Ingen andre kan gjøre den jobben bedre enn deg, og ingenting annet i livet er viktigere. Føler du har vært flink til å legge bort "overfladiske" ting i livet og konsentrere deg godt om det viktigere (barn, familie, relasjoner) og tror at gjennom dette og modning og utvikling vil mye bedres for deg. Denne veien kan være tung og gå, men du har uten tvil styrke til å klare det! Men det kan ta litt tid. Behold beina godt planta på jorda så løser dette seg. Dytt andre ting unna, om det blir for mye for deg. Føler du har noen å prate med, men har du noen du åpner deg helt for? Stol på at du har rett til å bli elsket selvom du viser deg sårbar. Får ikke opp alder, men får opp en som ung.. men ikke yngre enn deg. Men han er voksen i forhold til en "familierelasjon". Lykke til med alt! Gi meg gjerne en tilbakemelding på hva du tenker om det jeg har fått opp.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #41 Skrevet 16. februar 2009 Anndi Har jeg katt? nei Blir jeg gravid i år? ja får jeg jente? usikker bor jeg i oslo? nei får jeg 3 barn? svakt nei Hvordan stemte kontrollspørsmålene?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #42 Skrevet 16. februar 2009 baby87 har jeg hund? ja har jeg barn fra før av? ja er foreldrene mine skilt? nei blir jeg gravid i år? ja får jeg en sønn? usikker Hvordan ble det?
kaos83 Skrevet 16. februar 2009 #43 Skrevet 16. februar 2009 eller skjer det noe allerede i 2009? hehe glemte dato 011083
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #44 Skrevet 16. februar 2009 hei hei! du kan prøve her og:) 1.har jeg barn? 2.blir jeg gravid før sommer? 3.er jeg norsk? lykke till:)
Lilletrille,<3 Skrevet 16. februar 2009 #45 Skrevet 16. februar 2009 Ååh, Tusen takk for at du så på meg igjen:) Har nok rett i at jeg ikke er gravid, antydning til mensen idag. Så da får jeg håpe jeg snart blir det:) Lykke til videre med spåinga:)
biie Skrevet 16. februar 2009 #46 Skrevet 16. februar 2009 jeg har ikke katt jeg bor ikke i oslo så kontroll sp er riktige. jeg har to barn, så om et svakt nei på 3 barn og samtidig gravid i år, det kan vel ikke love så bra!!! vi planlegger ikke flere barn for øyeblikket. har egentlig bestemt oss for at to er bra, meeen jeg er ikke sikker. derfor er det litt spennede å få sett inn i fremtiden. Ps tar dette med en klype salt da:)
White*Angel Skrevet 16. februar 2009 #47 Skrevet 16. februar 2009 Hei=) blir jeg gravid innen sommeren 2009? Kontoll spm: har jeg 6 søsken?
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 17. februar 2009 #48 Skrevet 17. februar 2009 Er jeg gravid? Kontroll: 1: Har jeg 4 barn? 2: Er jeg gift? 3: Har jeg enebolig? Fint om du tar deg tid til meg også....=)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #49 Skrevet 17. februar 2009 KjerstiM 1. Blir jeg gravid innen 2 mnd? ja 2. Blir det gutt? ja 3.Hvis nei på sp.mål 1, blir jeg gravid før sommeren? 4.Har jeg barn? ja 5.Har jeg hund/katt? Nei Hvordan gikk det på kontrollspm? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #50 Skrevet 17. februar 2009 Mamma'n til Andreas Beklager får en svak nei. Men ingen fasitsvar her, så kan godt hende jeg tar feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå