Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 15. februar 2009 #1 Del Skrevet 15. februar 2009 Så godt å se deg her igjen! Jeg hadde kallenavn Zelmani inne her før , har bytta. Jeg er også gravid igjen, etter to ma. Er 6+3 i dag og går noen nervepirrende uker i møte. Ma i uke 10 og 11 sist, men fosteret hadde sluttet å vokse i ca uke 8 begge gangene. Så nå går jeg litt på tå og håper veldig at det blir baby på oss denne gangen! Masse lykke til, ble glad når jeg så navnet ditt her, for du skrev sist at du ikke visste om du orket en gang til. Babyer skal det bli på oss, det skal det;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139647629-hei-uglemamma/
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 15. februar 2009 #2 Del Skrevet 15. februar 2009 Hei Hehe, joda, jeg var ganske slått i gulvet forrige gang...Men jeg kan jo ikke gi meg heller ;P Ryker det denne gangen også så skriver jeg sikkert igjen at nei nå var det siste gang... Men jeg gir meg sikkert ikke da heller... Er nå i 5te uke, hvilket er plagsomt tidlig. Men kjenner meg virkelig gravid ihvertfall. Det får være en begynnelse. RIngte jordmoren jeg hadde med prinsessen min, og hun sa at symptomer var et godt tegn på at egget ville feste seg skikkelig og komme videre,men vi får se. "Problemet " er jo at for hver dag som går uten blod og tull, jo mer optimistisk blir jeg... Og jo mer på trynet vil jeg gå, menmen, får ta det med. Stilken (som nå er nye kallenavnet på spiren etter jeg leste om at det var en bitteliten dings som var festet på en stilk som skulle bli navlesnor) fortjener å bli litt trodd på innimellom. Tvitvi, til deg og din stilk! Det må jo være vår tur snart? Og 3 MAer etter hverandre har jeg ikke hørt om tror jeg, så dette er nok din tur (Vidunderlig film du har tatt nick fra forresten Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139647629-hei-uglemamma/#findComment-139647949
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå