Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan foregår dette? Må de gå laangt opp da? Noen som har gjort dette? Er det vondt?

Fått time på Ahus, men det er evig lenge til, slutten av Mai... Venter tlf fra Gyn. på onsdag siden alle forsøk på å stoppe blødningene ikke funker.. Så håper på å kunne grine meg til en time tidligere.. Orker ikke gå sånn her mer...

Litt ekkelt og få det brevet i grunn.. Med beksjed om at samboer må teste seg og alt... "til utredning for infertillitet".. lyder så trist.. Blir litt trist når jeg leser det.. men men... Jeg gjør alt for og få meg en liten spire...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

vet hvordan du har det. ul av vagina er ikke noe å grue seg til, for du mener sånn rutine kontroll ting? ikke sjekk av eggleder etc? Uansett, tok UL av eggstokker etc. Gikk kjempe bra, enda jeg gruet meg skikkelig! jeg vil heller anbefale deg at du får henvisning til gynekolog fra fastlegen din, mye kortere ventetid! prøv gjerne privat, koster litt mer men som sagt det er det verdt, du slipper å vente 3 mnd :) jeg kan komme med anbefaling av lege hvis du ønsker det.

Og det med samboeren din, send han til purvis, min mann var der, kjempe fornøyd. purvis er flink og tar alt med strålende med ro! viktig for menn... resultatene derimot :(, men sånn er det, så han skal på pergo, så hvis du vet noe om det så vil jeg gjerne høre :)

og en ting til, UL av vagina etc er litt gøy, du får se eggstokkene dine på skjermen og du får se follikler. De måler dem, ser hvor mange poser du har og de forteller deg litt "status" der nede.

Hos purvis er det maks 2 uker vente tid om dagen, så send han dit! du får mine varmeste anbefalinger :)

Lykke til!

Skrevet

Heihei.. Tusen takk for svar..=)

Jeg har faktisk fått time igjennom henvisning fra fastlegen.. Så det er nok bare veeeldig lang vente tid.. Men jeg håper veldig at gynekologen ringer meg på Onsdag slik jeg er lovet så jeg kan sutre litt.. Kanskje jeg er heldig..

ang gubben.. takk for forslag.. Merklig nok tar han det hele med mer ro enn meg.. Jeg har dårlig samvittighet for at han må, jeg vet han helt sikkert er frisk, og problemet ligger hos meg..=(

Blir spennende=) Kult og få vite tilstanden der inne.. hehe

Skrevet

Vaginal UL er ingenting og grue seg til:) Syns d er mye verre med en vanlig undersøkelse der nede.. Kan virke litt stor den tingen de skal ha inn der.. Men d føltes ikke slik, så de tar den nok bare rett innforbi. Og er jo litt bedre å tenke på at ingen driver og kikker direkte inni der :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...