Frøken Lilla Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Hei Vil du se om du ser flere barn på meg? evnt når jeg blir gravid? kjønn? Hvor mange barn får jeg tilsammen? Jeg er f 14.10.74 På forhånd takk
monca*84*j12 Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Heihei.. beklager at jeg ikke har svart deg så langt, har ikke noe med at jeg overser deg.. Men av og til får man ikke inn noe.. kanskje man er sliten osv.. Men i dag får jeg noe.. Jeg trur du får ett barn til.. En gutt trur jeg.. Guttefølsen er veldig sterk hos deg, men kan det komme av at du har en fra før? i så fall blir jeg der i mot litt usikker, får mener du skal ha en av hver jeg... tolk det som du ønsker=) Jeg trur du blir gravid mot høsten igjen, etter ferie og avslappning.. Stresser du mye i hverdagen din? føler kanskje det kan være derfor det ikke skjer noe... Men stress ned, ta vare på deg selv så sitter spiren din! September kanskje?
Frøken Lilla Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2009 Takk for svar Hehe, ja det blir litt stress i hverdagen Har 2 jenter og en gutt fra før, så da burde jentefølelsen kanskje vært størst Får håpe at det kommer en gutt til, at det er det du føler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå