Køltzow✿ Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Anne Merethe Ida Merethe Hva mener dere? Hva passer foran eller bak?
♥Cherrypie♥ Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Før jeg så innlegget ditt tenkte jeg medengang Ina Merethe,hehe.. Det blir veldig tungt med merethe først,syntes det var penest med Ida Merethe:) høres lett og fint ut..
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 kjenner en som heter elin merethe. ellers kommer jeg ikke på flere nå. ida merethe hørtes bra ut
Vipsenmamma Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Jeg synes Anne Merethe var fint. Jeg ville skrevet det Anne Merete da.
trebarnsmamma84 Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Kjenner faktisk ei som heiter Ina Merethe Men Ida Merethe var fint og!! Frida Merethe Una Merethe Sina Merethe Ada Merethe Anniken Merethe Siri Merethe Var ikkje så lett å finne noken....
katrine ønsker 09baby Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 Kjenner ei som heter Linn Merethe, syns de er den fineste kombinasjonen.
Azora Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 Både Anne og Ida passer godt foran Merethe. Andre forslag: Ada Merethe Eva Merethe Hanne Merethe Oda Merethe Sanna Merethe Signe Merethe Synne Merethe Tuva Merethe Una Merethe Åse Merethe Merethe Anine Merethe Alise Merethe Cecilie Merethe Eline Merethe Helèn Merethe Johanne Merethe Konstanse Merethe Veronika
Gjest Siklerotte Skrevet 15. februar 2009 #9 Skrevet 15. februar 2009 Merete er finest uten h'en. Kjenner en Stine Merete.
MirandaC Skrevet 15. februar 2009 #10 Skrevet 15. februar 2009 Merethe er ikke noe fint, men bør skriver Merete. Kjenner en Anita Merete. Stine Merete Ida Merete Ina Merete
apriljente91 Skrevet 16. februar 2009 #12 Skrevet 16. februar 2009 Synes Merete er mye finere enn Merethe jeg da Merete/Merethe er også et navn som er vanskelig og finne et passende navn til (som høres fint ut) Jeg synes det bør være et kort enkelt navn før Merete/Merethe. Jeg kom ikke på særlig mange navn men Linn Merethe Ida Merethe Ina Merethe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå