Gå til innhold

jeg er 42 og han 55 -for sent for nr 2?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har veldig lyst på en til men tenker at både jeg og ikke minst han er litt for gammel. noen mening fra dere? andre som er like gamle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare dere 2 som veit svaret på det :o) Kommer an på om dere er i god form og har god helse. Jeg ville også tenkt på alder til søsken. Hvor gammel er nr 1? Fint med 2 tette som kan følge hverandre i oppveksten.

Lykke til!

Skrevet

For sent nei. Nei ikke i det hele tatt. Stå på! Så flott. Jeg er 44 å fikk ei lita jente i august 08. Så herlig å være moden å gravid. Å barnefar er ikke gammel i det hele tatt. Nei kom igjen å følg hjertet deres. Lykke, lykke til...

Skrevet

Hei! Jeg leste tråden her, og fikk så lyst til å spørre kirsten64: Fikk du/dere til å bli gravid spontant, eller måtte dere ha assistert hjelp?

Jeg er forøvrig i samme båt som hovedinnlegger, med den forskjellen at min mann er ung, mens det i vårt forhold er jeg som har begynt å trekke på årene.. i alle fall i denne konkrete sammenhengen. ;-)

Skrevet

Hei, jeg blir 42 til sommeren. kjæresten min er 55. Vi prøver på min første. Ingen av oss føler oss gamle, tvert imot. Så bare kjør på! :-)

Skrevet

min mor ble gravid da hun var 45. stor forskjell mellom denne lille etterpåklatten og oss andre søsken. men det er det beste som har skjedd oss alle. det er helt fantastisk! det er ALDRI for sent å prøve! lykke til

Skrevet

Hei til deg Anonym.

Jeg ble gravid spontant...

Skrevet

Nei, hvorfor det? Kjør på!

Skrevet

Det kan bare dere to selv finne ut. Hvis det er en trøst så kan jeg fortelle deg at jeg blir 43 til sommeren, mannen min er 64 og vi skal få en sønn sammen i april. Vi har begge barn fra før og har brukt masse krefter og tid for å få et barn sammen, noe som har sett helt mørk ut i veldig lang tid, men etter at vi har lagt ønsket på hylla og levd livet uten fellesbarn i noen år har jeg blitt overraskende gravid og vi gleder oss stort.

Hør på deg selv og partneren din, hva dere begge ønsker det er det som teller i det lange løp.

Lykke til!

Skrevet

Jeg er ikke trådstarter, men en av de andre anonyme her inne som vil takke "kirsten64" og "Utrolig" så masse for at dere skrev inn. Det betyr veldig mye å høre fra voksne gravide som har lykkes!!! Det tror jeg helt sikkert de øvrige "sliterne" også synes!

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...