lillehare Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 hei jenter. min mann har fått disse pillene for å forbedre soldatene. har noen av dere erfaring med dette? er så spent og bekymret! takker for alle svar.
Vil så gjerne_2010 Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Dette lurer jeg også på. Min mann har fått det samme. Håper på en glahistorie!
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Hei! Jeg lurer på hvorfor de fikk det? Har de hatt infeksjoner tideligere (f.eks Clamydia)?
Vil så gjerne_2010 Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Samboer har hatt clamydia for mange år siden, men det var ikke påvist noe aktiv infeksjon nå. Legen mente likevel at en tidligere infeksjon kunne ha ført til at sædlederne var blitt trange...ikke vet jeg..håper bare det hjelper på sånn at han får flere raske svømmere :-)
lillehare Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2009 det stemmer det, de blir trange pg tette og hvis de ikke bahndles tidlig. hvis det er klamydia så skal pillene tas innen 8 dager eller så har det ikke samme effekt, sykdommen blir borte men kanskje ikke antistoffene. pergo skal hjelpe på svømmere og tarvid skal hjelp på å sprenge litt i sædlederen. har fått pergo jeg også, venter på resept faktisk, kjempe spent!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå