neste*gang Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 sånn satt jeg å hørte på naboen over meg i går fra kl 18 til kl 24 når jeg gikk å la meg.. naboen hadde familieselskap og sikkert veldig koselig det.. det ikke lyder gjennom taket i form av snakking eller musikk eller annet men jeg vet de har parkett gulv og sannynsligvis hadde 1 som var på besøk på seg sko som laget klikk klakk lyd som var så gjennomtrengende at hverken lyd fra min tv eller noe annet kunne få bort lyden... og lyden var ikke klikk klakk gåing over gulv.. det var mer konstant sitte i en stol og klikk klakk klikk klakk klikketiklakk klakk klakk... klikk klakk klakk.. klikke klakke klikketi klakk klakke klakke ... holdt på å klikke selv... lurer på hva jeg svarer hvis naboen spør om jeg hørte dem i går da de hadde selskap..... klikk klakkkkk klikketiklakk????
lÅktiHaUDe Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Deilig å ha enebolig hehe Tror jeg hadde blitt sprø, selv om jeg ser på meg selv som veldig tålmodig. Men enkelte ting legger man bare merke til og så klarer man ikke å la være og høre lyden og da blir den sååå irriterende Vet ikke om jeg hadde sagt noe jeg, for det er jo ikke hver dag uansett
neste*gang Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2009 kommer ikke til å tørre å si noe... tar bare øksa å kapper av begge beina istedenfor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå