Jeg & loqka i vogel Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Jeg lurer på hva type body, longs etc i ull dere anbefaler. Er det virkelig slik at det dyreste er bedre enn rimeligere varianter som selges i ulike butikkkjeder. Tenker på Janus, Joha, Reflex kontra Cubus, Kappahl etc.
tertilus Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Jeg svarer ett ubetinget ja til dette. Jeg sverger til Joha og Janus; disse merkene tåler vask mye bedre enn ulltøyet til Cubus, H&M og Kappahl. Janus er for øvrig ikke særlig mye dyrere enn ulltøyet i kjedebutikkene. Bogerud og Coop har også stadig Janus på tilbud.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 janus er supert. litt dyrt men verdt det:)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Jeg bruker endel Tom og Trine (Spar-kjøp) og Janus, og har vært godt fornøyd med disse to merkene:-)
*smula* Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Vi bruker mest Tom og Trine fra Sparkjøp. De holder veldig godt i vask og er myke å gode. Bodyene er litt små i strørrelsene, mens strømpebuksene er normale i str.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 Jeg er mest fornøyd med Janus, men bruker også Cubus og H&M.. =) Spesielt fornøyd med krinkelull dressen hans fra Janus
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 Jeg har brukt janus, joha, tom og trine, cubus, nøstebarn og devold. Er absolutt mest fornøyd med devold, janus og joha i det daglige. De andre er litt stivere synes jeg. Nøstebarn er jo fantastisk men det håndvasker jeg så det er bare i bruk som sett med body og bukse. Ikke under pysj og andre klær..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 Vi har hull i allt fra janus. det fra tom og trine er kjempe fint etter masse vask. cubus var ikke noe suksess...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 Er også veldig fornøyd med janus sine ullklær. Spar kjøp sine ser like gode som ny enda vi har brukt dem i mange måneder. By torinn sine klær er jeg ikke fornøyd med. De nupper veldig også ble det hull på knærne på strømpebuksa etter kort tids bruk. Ellers er jeg også strålende fornøyd med devold sine Stillongs klær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå