liz86 Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 ser du om det er jente eller gutt i magen min. termin rundt den 22 aug. ser du ant. barn eg vil få tilsammen? har to nydelige barn fra før. heter mayliz 191186
*SmurfeMamma* Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 jeg føler de er ei lita jente... får egentlig bare tre barn på¨deg..... men kan kanskje komme en gutt om noen år, er usikker på det...
liz86 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2009 tusen takk... stemmer nok, har planer om sterilisering pga keisersnitt. er ei jente eg også trur. har en gutt å jente fra før.... men du, ser du om jenta blir større eller mindre enn sine søsken ved fødsel, gutten var 4330g og jente var 4150g. ser du noe annet i forhold til svangerskapet?stor vektoppgang denne gangen? enda en gang tusen takk=) er redd for å miste selv om eg har vore på to ul, er liksom for godt til å vere sant! =)=)=)
*SmurfeMamma* Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 tror nok hun blir ca samme str. jeg tror ikke du skal bekymre deg for SA:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå