Gå til innhold

Aurora:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser du om jeg har spire i magen eller ikke??

jeg har blødd masse, og skal på UL i morgen... har vel egentlig slått meg til ro med at dette er en SA...

men så har pllutselig puppene blitt ømme.... og det har de ikke vær tidligere i dette svangerskapet???

jeg hadde ikke spurt deg om jeg ikke hadde tålt et "negativt" svar..:)

håper du vil se på meg:)

klem fra 270283

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får opp at du ikke er gravid nå,men at du blir det veldig snart.Håpere og få høre fra deg av ul sier.Ønsker deg masse lykk til

Skrevet

jeg skal skrive i morgen:)

tusen takk for svar:) er rimelig sikker på at du har rett der.....;)

Skrevet

i magen min var det helt tomt:(

slapp heldigvis utskraping for nesten alt var tømt allerede:):):)

men det posetive er at neste gang jeg blir gravid så vil de følge meg opp fra dag 1....

da skulle hun ta en blodprøve som målte hcg innholdet i blodet og hun skulle måle et annet hormon, og viss dette hormonet var over 30 så var det nesten helt sikkert at svangerskapet ville gå bra, men viss detvar under 10 kunne jeg forvente meg at det gikk galt....

hun ville også følge opp med jevnlig UL:)

hun anbefalte oss og prøve igjen med en gang, siden livmoren min hadde trukket seg så brasammen og alt så veldig bra ut, hun mente på det ikke ville ta lange tiden før jeg var gravid igjen:):)

så jeg prøver å gå ut av dette meg hevet hode og gleder meg til igjen og få en posetiv test:)

når føler du jeg blir gravid igjen nå?

gynikologen mente vi burde prøve igjen med en gang nå, for hun mente forholdene lå til rette for et evnt nytt befruktet egg..:)

klem

Skrevet

litt synd,men bra du hadde den innstillingen også.Tng kan jo gå dårlig og det gjør det så betyr det som regel at det er noe "feil"med barnet.

Får opp at du er gravid før mars er ferdig.Du har jo alle de rette hormonene inni deg og stor sjanse på og bli gravid.

Masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...