Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Nå har jenta mi fått feber. Igjen. I tillegg surkler det i brystet og hun hoster endel.Og hun puster litt raskt. Hun har hostet den siste uka.. Mange som er syke for tida? Er så redd for lungebetennelse.. Noen som har råd? Hun er sjeldent syk, så jeg blir litt nervøs når hun er det.. Hun er forressten 19 mnd
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Huff, det er så trist å se at de søte små blir syke og slappe og har det vondt. Jenta mi har omtrent de samme symtomene som din og jeg regner med at diagnosen hos legen i morgen kommer til å være halsbetennelse igjen, sykdomsbildet ligner ihvertfall veldig på det hun har fått under tidligere halsinfeksjoner. Du får ta en tur til fastlegen i morgen så du kan finne ut hva som er galt og kanskje få litt antibiotika så det går raskt over. Husk at barn tåler feber mye bedre enn man skulle tro. God bedring! Håper jentene våre blir frisk raskt:)
bamby Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Er feberen høy sjekk hos legen, ellers avvendt en dag... Ring gjerne hør med legekontoret også! Mi har hatt mye sykdom siste halvåret, 17 mnd, hun får nå Flutide(astmamedisin) for hosten sin, har sterk hoste/bronkitt(astma...?). Som regel er det virus, men ved vedvarende feber og hoste hadde jeg reist til legen! Følg med på allmenntilstanden, den avgjør jo mye.. God bedring til den lille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå