Gå til innhold

Dette er kun en liten utblåsning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slutta med pillen 1. Januar, da jeg er veldig lei av hormoner, piller og slike ting. Er også veldig babysyk, så vil få kroppen i rett syklus til vi skal bli prøvere.

Dette vet såklart sambo, men han syns vi skal vente litt til. Jeg sa at da måtte han selv sørge for kondom, fordi nå har jeg de siste seks åra proppa kroppen full av hormoner..

I går hadde vi ubeskyttet sex, noe jeg hele tiden sa at da får han ta konsekvensene, fordi jeg tar ikke abort..

Så fikk jeg skikkelig vondt i magen, og det er muligens el-smerter jeg hadde. Det er også 14 dager siden sist mens (som også var første blødning etter pilleslutt)

Så det kan jo ha klaffet! ( Og som alle vet, har man ubeskyttet sex, kan man bli gravid)

Vi er begge 25 år, har faste jobber, eier hus, bil og har vært sammen i drøyt seks år. Så alt ligger jo til rette for baby nå.

Men så var det slik at han egentlig ville vente med å prøve..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannfolka skal alltid drøye lengst mulig når det gjelder barn.. Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for dette i det hele tatt:) Han skulle ha ordnet med kondomer dersom han ikke vil ha barn nå, så han har ingenting han skulle sagt.

Tenk om du er gravid allerede??????:)))

• 2 uker senere...
Skrevet

Trådstarter her:

Nå er det ikke lenge til jeg kan teste meg, men jeg vet jeg kommer til å bli så skuffet om jeg ikke er gravid.

Har lett etter symtomer i over en uke nå.

Har hatt ømme pupper siden forrige uke, men det er jo alt for tidlig for at det kan være symtomer på graviditet.

Siden jeg bare har hatt mensen en gang etter pilleslutt, så er jeg ikke sikker på hvordan syklusen min er, så vet ikke når IKM er..

Skrevet

Fikk en svak strek i dag.. ser jammen ut til at det kan han klaffet!

Nå eg jeg spent på hva mannen vil si!

Skrevet

svak strek?? fortell hvordan det går da:D:D

Sender med en liten forsiktig "Gratulerer" :)

Skrevet

Min erfaring er at en strek er strek uansett om den er svak eller sterk. Min strek var svak første gang jeg tok testen, og ble sterkere etter noen dager. Nå er jeg gravid i 4 mnd.

Lykke til!

• 4 uker senere...
Skrevet

En liten oppdatering:

Jeg er nå ca 8 uker på vei :D

Samboeren min er nå begynt å glede seg over den lille i magen :)

Det tok et par uker, men nå tror jeg sjokket har lagt seg.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Ja, nå er snart 2 trimester overstått. Mannen gleder seg kjempemye, og er veldig glad for det som har skjedd. Han mente han ble vel ikke klar før det skjedde.

Så for oss ble det en happy ending :D

Håper det går like godt for dere andre her inne, jeg krysser fingrene for at det blir deres tur snart. For det er virkelig ikke godt å gå å vente på at mannen skal bli klar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...