Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi sliter sånn me og få sove... spessielt om kvelden... hu kan holde på i mange timer der hvor hun sovner og våkner etter et par min og må da igjen holde på en evighet på og få hun til og sovne...

noen som har hatt lignende?

isåfall hva gjore dere for at babyen skulle sovne lettere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte bæresjal. Tidenes investering!

Vet ikke hva du gjør, men vi sluttet å vekke på dagen for amming. Ville prøve ut om søvn avler søvn, og det funka!

Samtidig som det er liksom ingen rutiner på de små. Følte jeg fikk til noe i 4-5 dager, og brått så endra han rytme... Når han ble 7 uker ble alt litt lettere :)

Skrevet

Har det på samme måte, han er 6 uker i morgen.. han sover mye på dagen men mye korte lurer men når kvelden kommer så er det håpløst.. vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg heller.. men at jeg skal kjøpe bæresjal er helt sikkert.. må bare bli kvitt denne sinnsyke influensa driten først.. og lille gutt er også syk så her er det bare sykestue om dagen, selv pappa er dårlig.

Skrevet

Jeg pakker ham inn i et pledd og pakker dyna godt inntil ham på sidene, slik at han føler seg trygg. Og så bruker han smokk, og den hjelper ham til å sovne i senga.

Skrevet

Vi hadde samme problem, men fant ut at han ikke var ordentlig trøtt. Han sovner på armen men våkner når vi legger han i sengen. Men vi fant ut at han sovnet ordentlig til samme tid hver kveld og nå legger vi han ikke for kvelden før klokken er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...