Gå til innhold

Hvor mye tar dere av den slimoppløsende hostesafta? Og i hvor mange dager? ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei tror ikke det skal være for sent jeg:) ta i dag og fram til el dag...vet noen tar en dag ekstra også:) jeg pleier ikke bruke dette jevnlig men denne mnd har jeg tatt meg en "støyt" tre dager (bare) før el og til el dag...dvs den dagen jeg tror jeg hadde el vel og merke...hvor mye en skal ta vet jeg faktisk ikke,bare tatt meg en god slurk hver av disse dagene hihihi;) eg hoster ihvertfall ikke mer hehehehe;)

Cosylan inneholder Morfin og er et middel mot tørrhoste, så det vil ikke ha samme effekt som solvipect. Hvis du skulle bli gravid ville jeg heller ikke brukt den uten å snakke med legen først:)

ja det er den alle snakker om men jeg kjøpte noe som het tussin (aldri hørt om) men den var slimløsende og den enste de hadde så eg rasket an med meg og gikk hjem og tok meg en shot hehe:)har forresten lagt inn chart adressen min som svar til deg på den fantastisk gode forklaringen din på temp.måling;);)

Annonse

Denne pp skal jeg prøve en dæsj slimløsende hostesaft også:)) men ser det er flere "opskrifter" på hvordan man skal ta det.. ble litt usikker på om jeg skal ta det en eller flere ganger for dagen, og når begynne?? Hvor lenge har dere tatt det??

Tvi tvi***

Er litt usikker på når jeg har el.. bør kanskje ta el tester da for å ikke ta hostesaften for lenge:) Må ta å kjøpe en flaske i morgen jeg da!! Dette blir spennende gitt:o) når har du el?

Heisann

Jeg har gått på solvipect slimløsende denne pp.

Tok 10 ml 3 ganger daglig, det er det som står på flasken :-)

Startet et par dager etter at tanta dro til skogs, og fortsatte til positiv el test :-)

Blir spennende å se om skyggestreken på testene jeg har tatt i dag fortsetter i morgen tidlig :-)

Lykke til

Jeg regnet ut på babyverden at jeg enten har el i morgen eller på onsdag.. Har ikke helt klokkeklar syklus, men den kommer sånn ca på samme tidspunkt hver mnd. Tror dere at det er for sent å ta hostesaften i morgen da? Håper ikke det!!!

Hei! Så mye man får vite inne på disse sidene!! Jeg ble forkjøla med hoste sist uke, så på fredag kjøpte jeg meg solvipect hostesaft. Er inne i 2pp, og venter eggløsning nå til rundt helga som kommer... Og nå så jeg plutselig at det skal kunne hjelpe å ta denne hostesafta!! :D Da blir det kjøpt ei flaske til etter jobb idag ja!! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...