Gå til innhold

Teit sikkert,men vil så gjerne

Cassandra-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Cassandra, nei det finnes ikke teit, jeg forstår deg så inderlig godt!

Jeg har ønsket meg tvillinger helt siden jeg var 12 år og har spurt alle jeg har møtt med tvilinger; HVA ER OPPSKRIFTEN???

De fleste har bare ledd av meg men jeg tror på tankens kraft og har sagt til alle jeg kommer i snakk med om barn at jeg SKAL ha to på en gang....

Vi hadde bare samleie en dag uten prevensjon i desember og da lå jeg i en time etterpå med hendene på magen og sa; kom igjen nå, siste sjanse (vi har to barn fra før), svøm det dere er gode for, you can do it, vi kan klare to.. HA HA ja jeg vet dette sikkert høres helt sykt ut, men så stort er altså ønske mitt om to!!!

Når jeg så var på først UL i uke 7, ramlet det inn fra tekstmeldinger fra venner;" ja vel er de en eller to eggede?" (selvfølgelig var jo dette bare på tull, de trodde jo ikke egentlig det var to der), men tror de de trodde på svaret mitt når jeg svarte at legen tror de er toeggede? (hi hi hi).

Ikke er jeg overvektig, ikke er jeg i alderen hvor de mener sjansene øker (over 35), ikke har vi mange tvillinger i familien og ikke har vi hatt mye sex rundt eggløsningstid (visste ikke engang når jeg hadde eggløsning jeg).

Men utrolig nok så fikk jeg ønsket mitt oppfylt og kan ikke si noe annet enn jeg tror det er tankens kraft som har spilt på mitt lag.

At venner og bekjente syns det er spooky at det går ann, og at andre tror jeg har gått på noen form for hormoner bryr jeg meg ikke om.

Jeg skal bare gjøre alt i min makt for å ruge så godt som mulig og gjøre forholdene best mulig for disse to som ventes i september (forhåpentligvis kommer de i august)

Du fikk kanskje ikke en gyldig oppskrift av meg men kanskje et lite håp om at det er mulig? :)

Klem fra kommende tvillingmamma

Jeg har også alltid hatt lyst på tvillinger, og første gangen jeg var gravid, ble det to!!! Nå er de blitt ganske store, og jeg er gravid igjen. Er tidlig enda, men jeg er litt bekymret for at det kan være mer enn en der inne denne gangen også.... Har hatt mage iallefall i 2 uker allerede, ikke sånn at det vises særlig, men får ikke på meg buksene mine... 8+6 i dag, vet jo at magen kan bli fortere stor 2. gang man er gravid, men likevel.... Vel, uansett, denne gangen vil jeg helst ha bare èn, har så lyst å oppleve det også, ha litt tid til å bare kose... Men er det flere, så tar vi imot de som kommer!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...