Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 "Jada,alt går bra"..."Får håpe det skjer noe snart"... "Ha sex,det skal hjelpe"..."Stakkar deg"... Idag er jeg 42-2... Altså to uker over tiden. Idag skulle de ha startet fødselen slik at jeg fikk mitt etterlengtede barn til verden. Men nei... De vil ikke ta meg inn idag heller.Er blitt lovet igangsetting idag, men dette løftet har de brutt. I flere dager etter termin har jeg slitt med dårlig humør,gråter for alt og ingenting, jeg har gått en masse ned i vekt og er psykisk utslitt. Og jeg har tenkt mange ganger. Er dette depresjoner? Inatt da jeg og min samboer skulle legge oss prøvde jeg å få utløp for noe av min frustrasjon over situasjon vi er i. Da spurte han; "Vil du ikke ha baby mer?" For et forferdelig spørsmål det var å få... Og det verste var at jeg tenkte: "Nei.. Jeg vil ikke det..." Helt grusomt, helt forferdelig!!! Noe somjeg har gledet meg til i 7 måneder og 3 uker... Men nå, nei... Jeg gleder meg ikke... Jeg ser ikke gleden med dette barnet mer. Og det er grusomt.Får frysninger av tanken, men det er sannheten. Det eneste jeg håper på nå er at denne følelsen skal forsvinne i det jeg får barnet på brystet. Disse følelsene kommer nok helt klart av den dårlige behandlingen jeg har fått av helsevesenet rundt meg gjennom svangerskapet. Men det klarer jeg ikke å skrive om nå. Måtte bare få ut den verste tanken...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 hei! forstår det godt! eg og er deprimert pg av behandlinga eg har fått av helsevesenet! har en unge på 1 år og slite fortsatt med å føle noe glede.. men eg gjekk til en psykolog som viste seg å være en sterk psykopat.,er ingen garanti for at dei er friske heller. og gjekk jo til han 1 år..så blei ganske ødelagt..helt tom innvendig..sterkt forvirra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå