Gå til innhold

Brun utflod

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg er gravid i uke 7, i går kom det noen dråper friskt blod, men utover dagen i går og i dag kommer det litt grumsete brun utflod. Ikke smerter i magen. Noen som har opplevd det samme? Er redd dette kan være begynnelsen på SA, men mener også at jeg har lest at brun utflod er normalt så tidlig i svangerskapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg har hørt at det er ganske normalt med litt blødninger tidlig i svangerskapet. Så det kan fortsatt gå helt fint! Men tror at man skal følge litt med. Litt utflod trenger ikke være farlig men hvis det kommer mye friskt blod kan det være mer alvorlig. Hvis du er nervøs ville jeg tatt en tur til legen! Lykke til! Håper det går bra for deg og den lille spiren!

Skrevet

Hei,

jeg har hørt at det er ganske normalt med litt blødninger tidlig i svangerskapet. Så det kan fortsatt gå helt fint! Men tror at man skal følge litt med. Litt utflod trenger ikke være farlig men hvis det kommer mye friskt blod kan det være mer alvorlig. Hvis du er nervøs ville jeg tatt en tur til legen! Lykke til! Håper det går bra for deg og den lille spiren!

Skrevet

Hei

Helt normalt med litt brunt utflod og et par dråper friskt blod tidlig i svangerskapet. Hadde det når jeg gikk med guttungen, og det er ikke noe galt med ham, men hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en tur til legen i morgen for å få det sjekket. Bedre å gå en gang for mye enn en gang for lite.

NB: Dersom det kommer mer enn bare et par dråper friskt blod i løpet av dagen, dra til legevakten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...