Gå til innhold

Synarela...eller jeg, ødela Valentines day!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På selveste Valentines day, da jeg og mannen min skulle ut å spise sammen med to andre vennepar slår bivirkningene fra synarelaen til. Jeg var sur og grinete hele dagen, temperamentet mitt likna ikke seg selv og alt var bare dritt, for å si det rett ut... Jeg ødela rett og slett kvelden!

Fett hår har begynt å komme... så da fikk jeg allikevel erfare bivirkningene! Og jeg som trodde jeg slapp unna....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uffameg, er ikke alltid så lett å kontrollere seg med disse hormonene innabords. Du får prøve å gjøre opp for det i dag da vet du, gjøre noe hyggelig for mannen din. Han forstår nok at det ikke er så greit. Lykke til videre med forsøk!

Skrevet

Hei.

Du er ikke alene om dette. Jeg fikk kort lunte av synarela like før mensen kom - altså kraftig forsterket PMS.

Med, gonal f har jeg null bivirkninger. . heldigvis!!! :-)

Skrevet

Kort lunte like før mensen ja...hehe, der sa du noe! Den er venta i morgen... Så kanskje ikke så rart at begeret rant over i går da!?!

Og enda godt å høre at jeg ikke er alene å være bitchy....;)

Skrevet

Ikke alltid like greit med alle disse hormonene lillemin:( Håper det bedrer seg når mensen er over, eller i allefall når du starter på sprøytene:)

Selv skal jeg gå på hormonbehandling nå i 3 mnder og er ikke så happy for det, er ganske lang tid synes jeg.. Men må bare holde ut sånn at endometriosen kanskje skrumper inn litt sånn at det skaper best mulig forhold med tanke på ivf:) .

Håper hormonene roer seg ned litt og at neste gang du får sånne utbrudd så er det pga graviditets hormoner:)

Ønsker deg masse lykke til, krysser fingrene for dere;)

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...