Gå til innhold

Hvorfor i alle dager er det sosialt "akseptert" å snyte seg offentlig!?!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er helt merkelig.

Snørr og bakterier som kommer fossende ut av nesa, i et lommetørkle som du siden putter i lomma, og bruker igjen og igjen. Ig man kan jo også risikere å gå med en buse på kinnet helt til du kommer deg til et speil.

Var ei prippen 50 år gammel frogner frue som snøyt seg på tbanen i verste rushen her om dagen og det er ikke mye fresht altså!!! I et lommetørkle som hun putta i lomma... ÆSJ!

Men prompe eller rape (noe som forøvrig bare er luft og ikke ekle bakterier) nei DET er fyfy!!!

WHY!?!?

Syns man kan snyte seg på do eller når man er alene! Og om det renner går det an å tørke litt diskret frem til man kan snyte seg...

Skrevet

Tror vel de fleste vil se/høre andre snyter segi ett lommetørkle, enn at de drar vekk snørret med jakkeermet f.eks. Er du forkjøla f.eks og snørra renner, så kan du ikke løpe rundt i en time for å finne ett toalett, kun fordi pripne småjenter som deg ikke tåler at de snyter seg.

Skrevet

Jeg er faktisk ening, Selv så snyter jeg mer ikke foran folk om jeg ikke må. Og om jeg må så snur jeg meg vekk i et hjørne og prøver å gjøre det diskret. Men jeg bruker engangslommetørkler jeg da. og har jeg snytt meg en gang så gjør jeg det ikke igjen i samme papiret. Men det hender jeg legger det tilbake i en lomme om det ikke er en søplekasse i nærheten, for å kaste det når jeg finner en. Jeg synes ikke raping og promping er noe man gjør på tbanen heller jeg da. Men jeg er visst ganske prippen på sånne ting i følge mine venner. Søstern min gjør alle tre hvor som helst, og til og med når noen spiser.. Jeg blir kvalm og sinna jeg da.

Skrevet

Ja det er nettopp det jeg mener. Og jeg er ikke prippen!

Jeg mener bare at snyting burde vært likestilt med raping og promping!

Det er jo ting som kommer ut av kroppen, bare at snyting er hakket værre fordi det inneholder snørr med bakterier!

Jeg mener som lillebølla at om man må så kan man gjøre det i et hjørne litt diskret istedet for å spyle ut midt blant folk så man skulle tro det var liv om å gjøre!

Skrevet

Jo, men hva gjør du hvis du sitter forkjølet på bussen? Er dere hjemme fra jobb i dagevis hver gang dere er forkjølet? Må man så må man. Sykefraværet kunne blitt ganske høyt hvis alle skulle holdt seg hjemme. Det finnes jo ikke toaletter over alt.

En annen ting; Hvordan klarer dere å lage barn når alt er så ekkelt? Vi begynner å ligne mer og mer på amerikanerne. Til slutt tror vi at alt naturlig er unaturlig. Slapp av folkens! Men klart, man kan prøve å gjøre det så diskre som mulig. Men må man på bussen så må man på bussen. Er det bedre å sitt med ermet?

Skrevet

Jeg snufser og ser opp i taket så det ikke skal renne ned. Eventuelt bruke et engangstørkle og holde den foran nesen. Jeg snyter meg ikke. Da må jeg jo blåse ut da. Og må man blåse, renner det ikke på den måten. Altså klarer man da å holde seg til man kommer ut.

Skrevet

Kjære vene, dette var en problemstilling jeg ikke har tenkt over før.

Vi bor i et land som er kaldt og hustrig, forkjølelse florerer over alt, og det er i grunnen nesten ikke regnet som sykdom en gang. Hva i all verden skal man gjøre da? Jeg tror at jeg må ha hatt en annen type forkjølelse hele mitt liv enn dere som kan "velge å vente" med å snyte dere. Hos meg er det sånn at når snørra renner så har jeg to valg:

1. la den renne i grønne striper nedover

2. snyte meg

og for meg er ikke nr 1 noe alternativ. Det funker ikke med å holde hodet bakover, holde et papir foran eller løpe på do. (da må jeg løpe fra en jobb jeg ikke kan løpe fra sånn uten videre).

Dessuten, med tanke på bakterier, så det å snyte seg samler fktisk smittestoffene på et sted, og spres ikke til andre. Folk som hoster og nyser rett ut i lufta, eller like ille, i hendene, har jeg vanskelig for å tåle. Da snakker vi virusspredning da!

Host eller nys ned i din egen genser eller jakke, eller inn i albuen!

Skrevet

Snufsing er irriterende det!

Det får jeg helt noia av...folk som snufser, og snufser og snufser...og snufser...og snufser...det har hendt jeg har bedt folk om å snyte seg, når de ikke har vett på å slutte å plage omgivelsene sine med den evindelige snufsinga!

Snufs!

Snufs!

Snuuuuufs!

Nei, snyt deg heller og bli ferdig!

Skrevet

Hehe, det har jeg aldri tenkt over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...