Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Jeg har vært kvalm og uggen fra uke 6, men nå begynner det å bli bedre ( iallefall i dag ) Er nå 9 +3. Er det flere her som begynner å føle seg bedre eller?
Lillemy-77 Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Heisann:o) Jeg har såvidt passert 9 fullgåtte uker, men formen min er merkelig fin!!| Jeg har hatt sånne "kvalmetokter" nå og da, men ingen spying, og generelt veldig fin form. Bra at du begynner å føle deg bedre allerede nå! Sist sv.skapet mitt, så spydde jeg i ett fra uke 7 til 4 mnd ca...huff... Så derfor er det så rart å føle seg så fin som jeg gjør nå..lurer på om det skal komme... Klemmer:o)
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Jeg er i uke 9 fra idag av faktisk! Kvalmen begynner å gi seg, men er fortsatt ikke helt i 100. Er blitt sykmeldt ut februar, så håper at jeg bare blir bedre og bedre. Har vært kvalm siden uke 6 jeg oxo. Er deilig å faktisk kunne stå oppreiset uten å bli så veldig svimmel og kvalm! Lykke til videre!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2009 He he ja det er deilig å endelig føle at man blir litt i form igjen. Har skjønt at dette er ganske vanlig i denne uken... HUff håper vi alle slipper kvalmen nå og at vi kan nyte graviditeten videre. Takk for svar jenter, og masse lykke til
venter spent på gutt i sept! Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 hei hei, er 9+0 idag og formen har vært ganske bra siste uka. Var dårlig form fra før jeg visste jeg var gravid og noen uker, glad det er over, håper det ikke kommer igjen. Må uansett spise hver 2.time ca ellers blir blodsukkeret veldig lavt. Flere som har det sånn?
MrsLene Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Ikke bra dessverre. Vurderer å dra hjem fra jobb for jeg bare sitter her og får ikke gjort noe. Kvalm og skjelven. Ikke mye gøy. Hadde det ikke sånn 1 svangerskap.
Mamma-til-3-jenter Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Jeg er 8+5 nå, og er i dårlig form. Svimmel, kvalm og sliiiten. Er sykemeldt heldigvis, så får slappa av mye på sofan. Skal til legen igjen torsdag neste uke. Hvis jeg fortsatt ikke er bedre, så blir det vel lengre sykmelding. Men håper jeg blir i bedre form snart, blir sliten, lei og litt frustrert av å gå sånn...
snellaogsprella+enpåvei:) Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 Her har kvalmen og den enorme matlysten begynnt og gi seg:) Spiste alt jeg kom over!! Er fortsatt trett, men fikk jerntabeletter hos legen som skal hjelpe litt. Føler meg mye mindre gravid nå en for en uke siden. ikke så ømme bryster osv, så deilig at ting begynner og normalisere seg.
TromsøMamma venter liten gutt Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 Hei. Æ e 10 uke i morn, og ar vært skikkelig dårlig fra uke 6. Og på mæ blir det bare verre og verre.... Spyr og spyr hele tida, og e allerede begynt å få mage sida æ bare veie 48kg. (158cm) Begynte med afipran i dag, men kan ikke si det va det store.... Nån som har nån tips??? Har kjempenag etter fenalår - selvfølgelig - sida æ ikke kan ete det......
Fjortis76 Skrevet 17. februar 2009 #11 Skrevet 17. februar 2009 Heisann alle sammen! Kjekt å lese korleis andre har det som er kome like langt:) Eg har vore småkvalm og gått rundt og småspist lenge no, men begynner å bli betre. E derimot veeeldig trøtt om dagen Zzz når eg har vore på jobb, henta to små i barnehagen og laga middag så begynner det å sige innover. Legger meg kl ni om kvelden, då klarer eg ikkje meir;) men kan ikkje klage, når eg les om dere andre som henger over doskåla;) Håper dere snart kjem i fin form igjen og lykke til vidare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå