-trollemor- Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 må bare dele med dere denne natten! har vært den beste siden småen ble født for 5 mnd siden! leste igår kveld at man kan gi baby vann på natten, om vekten på barn er bra og vi har nylig begynt å gi henne grøt på kvelden. Så igår kveld når hun våknet kl 23 som hun pleier, gav jeg henne vann på flaske. Var mye frem og tilbake, tok henne opp og bysset henne lenge. kl 00.15 sov hun og hun sov like til kl 06.15 imorges!!! jeg hadde 2 sprengte nusser! men hun tømte den ene siden relativt fort! men hadde trodd hun kom til å våkne flere ganger som vanlig, da kl 2 og 4-5 men nei. hun sov hele natten! og det var bare sutring igår når hun ikke fikk mat, hadde ikke klart å gå gjennom det om hun hadde skreket intenst..
mama73 m/tre søte små Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Å, så fint for dere! Blir litt misunnelig her da vi silter med samme problemet. Skal jammen meg prøve vanntrikset! Bare krysser fingre her vi, rimelig sliten av å våkne annenhver time hele natten igjennom!
-trollemor- Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2009 ja, lykke til! Det gikk bedre enn forventet her! Men regner med det blir noen kvelder jeg må gjøre det slik. Har ikke tro på skrikekuren.. Og dette var langt fra skriking, kun sutring og jeg holdt henne lenge i armene, bysset og holdt henne. Småen føler da mors trygghet. les mer inne på http://www.bam.no/
-trollemor- Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2009 og en ting til, måltidene er blitt mer forutsigbare! Normalt har det gått 1,5 - 2,5 time mellom hvert måltid. Idag når hun våknet fikk hun mat kl 06.15, kl 09 og hun har akkurat fått mat nå kl er nesten 12! Yes!! Det er nå 3 timer mellom måltidene, og jeg føler jeg har knekt koden, på soving og maten..... :D jepp, må si jeg er stolt og fornøyd og reiser til Praha på tirsdag! Og ser frem til at jeg kan ta meg et glass med nokot godt i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå