Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 foreldrene mine har selt barndomshjemmet mitt og det er utrolig tungt:( veit ikkje ka eg skal gjør..var så glad i det..har skikklig hjemme lengsel og så får eg ikkje gått heim til barndomshjemmet mitt å være liten:( er det andre som har foreldre som har selt barndomshjemmet deres og kordan kom dere over det??
Kurt Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Det er veldig trist at det går sån inn på deg. Mine foreldre solgte også barndomshjemmet mitt for noen år siden. Jeg hadde tidligere sagt at dersom de gjorde det så ville jeg aldri komme hjem igjen. Jeg har bodd for meg selv i noen år nå, og syntes det var helt greit den dagen de faktisk solgte det. Jeg så hvor glade foreldrene mine var for å slipp å holde et helt hus med tilhørende hage, snømåking og stelling. Selv om det var litt rart å aldri mer skulle være "hjemme i huset" så vente jeg meg fort til det nye stedet foreldrene mine kjøpte. Tror egentlig det var litt verre for min lillebror som så vidt hadde flyttet ut og som var oftere "hjemme" enn meg, men også han er godt fornøyd med det nye stedet. Jeg tror helt sikkert du vil komme over det. Det hjelper nok ikke å bare trekke fram sentimentale minner og lengsler, men kanskje heller tenke på hvor fint det blir p ådet nye stedet. Minnene vil dere alltids ha og familien er jo intakt - det er vel tross alt det viktigste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå