Gå til innhold

Hvordan bor dere ?

Lakenskrekk

Anbefalte innlegg

Vi eier rekkehus i oslo. Kjøpte det, og tok over 1.sept 08.

Har tre soverom, så det passer oss veldig br nå som vi venter nr. 2:) Ellers er det bad,kjøkken, stue, gang og bod her.. Bor over 2 etasjer.. Også har vi et lite uteområde, så nå gleder jeg meg til sommeren:)

Fortsetter under...

Vi eier en enebolig å bor litt utenfor stavanger, på jørpeland.. Bygget det selv, så er helt nytt å flyttet inn for 2 år siden. Har tre soverom, så her kan vi fint bo en stund. Ellers er det 140 kvm stort å uteområde på 250 kvm, så vi skal fikse litt i sommer igjen å bli helt ferdig til neste sommer :) Gleder meg til å bli helt ferdig utenfor ;)

Så morsomt å høre hvordan alle bor:-)

Jeg og samboeren min kjøpte leilighet for en mnd siden. Vi kjøpte en leilighet på 85 kvm. Leiligheten har heldighvis 2 soverom.......planen var at det ene skulle være hobbyrom for meg......så lurer på hvor jeg skal ha alle scrapping tinga mine nå...he he. Planen er å bo der 4-5 år også kjøpe hus også få en baby til etter det:-)

Gjest eelis+spire

Jeg bor alene på 30 kvm. Den er utrolig godt utnytta. Virker som rundt 50 kvm når man er her :-) Har ett soverom, gang, bad, stue og kjøkken med åpen løsning og plass til spisebord. Har veranda og bod også, men på grunn av mangelen på et ekstra soverom må det nok flyttes etter hvert...

Hehe! Jeg har bodd ett år i Tyrkia, men er flytta hjem til mamma og pappa i Norge. Her skal jeg bo fram til mannen min kommer hjem også, for å spare litt penger. Babyen og jeg må dele soverrom, men det ville vi gjort uansett nå når den er så liten. Veldig fint der vi bor. Helt nytt hus i 2007, 2 etasjer. God plass, og er glad mamma og pappa sa jeg kunne komme hjem. Veldig greit å ha dem i nærheten også i og med at jeg blir alene det første leveåret, minst

Annonse

Wow, så mange heldige her! Drømmen for de neste årene er en romslig leilighet i nærheten av Oslo sentrum.

Vi har sett på en del leiligheter rundt Bislet, St.Haugen, men med en bilelskende kjæreste får jeg nok ikke en leilighet der med mindre det følger med p-plass. Foreløbig bor vi hjemme hos hver våre foreldre, men vi har jo 7,5 mnd på oss til å finne ut av ting :) mor og far vet ikke engang at jeg er gravid enda, så vi starter der :P

Vi bor i en knøttliten hybelting 5 min fra sentrum. Og når jeg sier knøttliten, mener jeg virkelig knøttliten. Når man kommer inn i leiligheten er det bare én dør, og det er inn til badet. 1 soverom uten vindu hvor klesskapet er plassert strategisk ved enden av sengen. 2 vindu i en ok stor stue. God plass til 2 sofaer, men må tørke klær i stua siden resten av leiligheten er så liten:P Knapt plass til sko i gangen hihi.

Betaler 4000 i mnd inkludert strøm, så er ganske billig. Men er null lydisolasjon og felles vaskemaskin som vi deler med 2 naboer i denne etasjen. Så når det nermer seg en liten en så flytter vi, helst til en billig 2roms leilighet :)

• 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Vi er tre stk nå: meg, min samboer og hans datter.

Vi bor på 40 kvm og har et soverom, stue/kjøkken/gang, og et bad. Og nå blir vi 4 stk i desember. Kjenner at jeg begynner å bli stressa allerede. Er vanskelig å finne noe som er stor nok, når vi er studenter begge to... Det er så utrolig dyrt å leie leilighet i Tromsø. Har et gammelt hus noen timer unna (harstad), men da får vi ikke studert, så det hjelper ikke.

*frustrert*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...