tmr84 Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Hei jeg lurer på om jeg skal kjøpe men en bok om barn og soving. mini er 6,5 mnd og plutselig sover han VELDIG dårlig....... Har du hatt en bok du vil anbefale?? Tusen takk for alle svar=0)
<3tobarnsmor<3 Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Jeg kan anbefale boken "sov godt". Husker ikke i farta hvem som har skrevet den, men bare gå innpå ark å søk opp boken så tror jeg du får den opp
Mrs. Charming Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 En bok på dansk av Elizabeth Pantley "Sov igennem uden gråd" (sovigennemudengråd.dk) Forlaget Aronsen
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Har en på 6,5 mnd med lakenskrekk jeg også. Kjøpte Karin Naphaug sin bok "Sov godt" for et par uker siden. Fikk mange bra tips som jeg prøver ut nå.... Men har ikke prøvd lenge nok til å se resultater ennå. Men den virker god.
tmr84 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2009 Tusen takk for tips, skal se litt på begge bøkene og virkelig håpe at vi får orden på denne sovingen;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå