Gå til innhold

Noen fra Haugesund området?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei....:) nei må nok ikkje over en fjord for å komma te karmøyne nei:) kor gammale e du, førstegangs gravid? jeg har ingen barn fra før, hadde en sa i desember, men er nå 9+2 uke på vei, og ser lyst på det denne gang, eg sjøl er 85 modell :) vi har termin omtrent på samme dag, artig, eg har 20 sep:) spennende....

Hei igjen, det er det som e så snålt skjønne du, for eg og hadde ein sa i desember etter å snart ha prøvd å blitt gravid i 1,5 år. Ser ut som det var det som trengtes, blei iallefall gravid igjen med ein gang, og du og ser det ut te?! Snålt det der, men kanskje kroppen er begynt å bli innstilt på graviditet..... Hadde jo vært løye om me havna på føden på samme dag nesten ja! :) Eg e for øvrig 77-modell og har ein gutt på 2,5 år. Men føler meg nesten som førstegangs gravid for eg huske ingenting lenger. Dessuten har denna gangen vært mye annerledes, mye plaga av kvalme dei siste ukene, men heldigvis bedre nå:)

hei...

litt løye da at me begge mussta i desember, og har termmin nå omtrent på samme tid, det var lenge dere prøvde da, 1.5 år, og så miste, men denne gang går de bra...:)

ska ikkje så vekk fra at me føde omtrent på samme tid o da:) eg e veldig glad for at blei gravid med en gang, var då klar for å få onge!! hvor langt på vei var du når du mistet? litt over 8 uker eg.

hvordan er formen ellers da under garviditeten? jobber du? eg er sykemeldt, pga litt ubehagelig smerte der nede når jobbe og anstrenger meg, hadde og en liten antydning te blødning i uke 5. men nå e alt bra, å ser bare frem til vår og sommer :=) men sikkert lurt å nyte tiden og, blir nok travelt, sier de som har små fra før..

kjekt å vite at det e noen fra "nærområdet", er nok flere, er bare ikke innpå barniamagen.. ha en fin lørdag...:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...