Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Jeg har pute til mini, hatt det lenge. Han har brukt den kanskje 2 netter (eller jeg har tatt den vekk når han har sovnet). Jeg føler meg ikke trygg når han ligger på pute, selv om den er liten. Han er 2 år. Så jeg er nok bare litt hysterisk på det der.. Men han sover helt fint uten ) Begynner han å spør så skal han få!
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Vi begynte vel da hun var litt over et år. Det fordi vi ville heller ha dyna over henne enn at hun lå oppå den. Hun må nemlig ligge enten på dyne eller pute, hvis ikke får hun ikke sove.Hun er en urokråke i senga. Ble ingen sånn stor suksess det der. Nå ligger hun gjerne oppå dem begge:) Men hun sover iallefall:)
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 hei.. jeg har ei jente på 1år som bruker pute. men hun bruker den kun når hun sovner. hun er så urolig om natta, så puta blir lite brukt da. jeg kunne godt ventet litt til med å la henne sovne på puta. men hun sover ennå i min seg lammi meg. så hver natt stjeler hun min pute.. hehe. så hun har egentlig ikke fått lov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå