Sannellerslik? Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 jeg gir middagsglas.. Å så lurer jeg på om man kan gi hele glasset? er det det som er meningen? Jenta mi er så flink å spise att hun sier ikke fra når hun er mett.. Hun kunne sikkert spist 3 glass;) hehe;) Jeg har til nå gitt litt over halvparten av middagsglasset..
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Hehe.. høres ut som liten slukhals ;-) Min (6 mnd) spiser så og si nesten et fullt glass + at hun drikker 40-50 ml. mme i tillegg. Jeg gav henne vann til middag først, men fikk beskjed at jeg burde gi henne mme siden hun sover fra 21-09 uten matpause.
Sannellerslik? Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2009 ok:) da er det ca det jeg også gir:)
annesmil Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Min gutt spiser stort sett hele glasset,men jeg gir vann vedsiden av, virker han mer sulten får han litt frukt til dessert. han er 6,5 månder, lurer litt på hva jeg skal gjøre når han blir større, og vil ha mer mat.... skal man gi ett og ett halvt glass?? Føler det blir mye jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå