husmus &2 Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 I stedet for å skrible mer på BB tråden min, roper jeg heller her! Nårsomhelst passer for meg på tirsdag. Etter å ha vært ute i 2 timer i dag med ny bag hvor han sov så godt som bare det er jeg motivert til å utvide turarealet, så vi kan jo evt. ha en avstemning. Hvem som foretrekker Sagene og hvem som foretrekker vakre Frognerparken. Så lenge det er en kafe å springe inn på og mate er jo egentlig alt greit. Det er verre med bussturen, men hvis jeg starter litt tidligere kan jeg jo gå dit, hvorhen det måtte bli.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Frognerparken går fint for min del, jeg kan ta med meg snupps på bussen jeg, ikk'no problem...Da foreslår vi det for de andre, jeg kan lage en ny tråd, så får vi se (hvis de ser innlegget før den tid da..jeg får dytte litt på den m jevne mellomrom) Møtes kl 13 ved bussholdeplassen som heter Vigelandsparken, der 20-bussen stopper...?
husmus &2 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2009 Det høres ut som en strålende ide!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Så flott, da går vi for det, jeg skal lage en tråd på det NU....(midt på svarteste natta, for vi har jo en baby som ikke skjønner vitsen med DØGNRYTME, og forskjell på natt&dag, nesj, det er oppskrytt det...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå