Stort pepperkakehjerte Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Ja,vet jula er over men..... Tenkte de elste jentene skulle få lage det ikveld,men finner ikke oppskriften.Så det var mange her i jula. Det må være med havregryn inne i kula og kokos utenpå. Har så sinnsykt lyst på! Skal ut på tur med valpen nå, og håper virkelig noen forbarmer seg over meg og legger inn en oppskrift.
jordbærsjokolade Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Hmm, tror jeg har en lagret her. vent litt så skal jeg sjekke:)
jordbærsjokolade Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Hadde visst ikke lagret oppskriften, men denne tror jeg er helt lik! Ingredienser 100 g smeltet margarin 1 dl sukker 3 dl havregryn 2 ss sterk kaffe 1 ts vaniljesukker 2 ss kakao Slik gjør du Rør sammen alle ingrediensene, og la det hele så ca 5 min så det kan stivne litt. Trill små kuler og vend dem i kokos. La det stå kaldt og stivne.
Stort pepperkakehjerte Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2009 ÅÅÅÅÅ TAKK! Nå ble jeg kjempeglad! Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå