Gå til innhold

Jeg syns det er merkelig-hvorfor?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker min mann over alt på denne jord,(utenom barna våre da)

men hvorfor tenner jeg på når jeg ser lesbiske er intim og elsker med hverandre..??Etter vi fikk nr 2,så har vi itte så mye sex,men jeg tenner mere på kvinner enn på menn generelt..Jeg syns kvinnekroppen er estetisk vakrere enn menn..!!Høres sikkert helt merkelig ut,for jeg vil aldri skille meg for og ha et forhold til ei dame..nei nei,til det er jeg for gla i min mann til..men kunne jeg utforsket sex med ei annen kvinne..tja-kanskje og det skremmer meg!! HJELP!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke hinte frem for mannen din da, om han syntes det er greit at du utforsker litt? Det kan jo godt hende at han liker tanken på at du skal gjøre noe..? ;-)

Skrevet

¨Takk for svaret...(O";)Tja,kanslje..han veit at jeg liker å se på tv.serien L-Word..veit itte om jeg tør.. men jeg kunne tenkt meg og utforske kvinnekroppen..kjenne kordan det føles og ta på av ei kvinne..jeg har ei venninne og veit hu er bifil men jeg tør itte..ennå!!!! jeg har alltid syns hu er vakkert sinn og kroppen er nydelig..!!Vi er veldig gla i hverandre-og trives godt i hverandres selskap..men som venninner!!vel vel,inn i tenkeboxen,der jeg har vøri i flere år!!!Er det noen der ute som har det samme dilemma som meg??????????????jeg sku ønske jeg hadde noen å prate om dette,uten å bli fordømt!!!

• 1 måned senere...
Skrevet

start med å spørre han litt forsiktig om hva han syns om damer i forhold som utforsker litt med ei anna dame. kanskje han mener det er minst like mye utroskap som med en mann, eller kanskje han ikke syns det i det hele tatt.

men jeg vil fraråde deg å utforske litt med venninnen din, det kan bli vanskelig senere. om alt "ordner seg" med mannen din, så kan du heller spørre om venninnen din vil være med på lesbebar. vet ikke hva du syns, men i dette tilfellet tror jeg det er lettest med et "one night stand", bare i tilfelle en av dere skulle utvikle følelser for den andre, eller om det skulle bli en merkelig stemning mellom deg og venninnen din.

ikke vet jeg egentlig, bare et lite forslag:)

Skrevet

Jeg er gift og utroskap er uaktuelt. Om jeg var singel og tøff nok ville jeg prøvd ut sex med jente, mer opphissende enn med menn. Det får bli med fantasien, er deilig det og.

• 3 uker senere...
Skrevet

Utroskap er vel ikke noen god løsning for noen, synes heller ikke trekant er noe godt valg. Tenk om man skulle bli forelsket...

• 1 år senere...
Skrevet

Forstår godt hvordan du har det. Vært kun sammen med menn alltid , men tenner kun på å se sex mellom kvinner og drømmer om å teste dette. Kunne aldri tenke meg å forlate min mann som jeg elsker , men jeg vil så gjerne utforske, men har ingen å utforske det med.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg kjenner igjen tankene og følelsene dine. Men det blir nok med dagdrømming for min del. Har aldri vært i nærheten av å teste ut/flørte med ei dame. Den lille familien min er alt for meg. Det er her jeg hører til. Men drømmer, ja det gjør jeg....: ) Kanskje i neste liv ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...