Sivalur Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 hva "ønsker" dere at mottakeren gjør m dem? Har en opprydding på gang og kaster masse gamle papirer og dill, og så har jeg bursdagskort som jeg har fått over flere år som folk har lagt mye tid i.... Kommer nok til å kaste dem, for jeg har ikke lyst til å lime dem i album eller henge på veggen - men føles nesten litt galt. -nei, nå skal d ryddes ut her..
vildejenta Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 kjøp et album med sånne plastlommer som du kan legge de nedi, det har jeg.. jeg lager endel kort selv, er jo opp til de jeg gir dem til hva de gjør med dem, men jeg syns det er en fin måte å ta vare på dem i et album:)
Mrs. Bouquet Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Håper de sender dem inn og får dem kopiert og forstørret til lerret for så å henge det på hedersplassen i stua.
♥Snulder Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Jeg har ingen "ønsker" for kortene etter at jeg har gitt dem bort:=)
3b@rnsmor-30* Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 jeg har aldri tenkt over at jeg vil de skal gjøre noe som helst med kortene jeg....
UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Med mindre det er bryllupskort legger jeg ikke hele min sjel i hjemmelagde kort =P Veit jo de fleste kaster dem, så da gidder ikke jeg legge ned masse tid og penger i det.
Sivalur Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2009 Var vel kanskje det jeg lurte mest på, hvorfor gidder folk egentlig å lage hjemmelagde kort...? Jeg håper inderlig de gjør det for sin egen skyld. Ikke misforstå, veldig hyggelig å motta, men kommer nok til å kaste de som har ligget her i noen år nå. Ser jo aldri på dem, liksom... Hun ene som har gitt meg slike kort, sa en gang at det var ekstra gøy å gi dem til en venninne hun hadde, for hun ble så glad for dem, og hang dem på veggen til pynt... det skjer nok ikke her i huset. Men, jeg får tro at dere som bruker så mye tid og penger på slikt gjør det like mye for deres egen skyld som for mottakerens.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 Jeg liker best å legge tid og kreativiteten i ting som er litt mer brukbare =P Kan bli litt lei meg på tanken om at tingene jeg lager havner i søpla, så ser an folk jeg gir hjemmelagde ting!
Sivalur Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. februar 2009 UnePune, jeg har tittet på bloggen din innimellom, og du lager jo masse fint da. Og det er mye hjemmelaget som kan være kjekt å få, kort også selvfølgelig, de er jo fine der og da. Men tror ikke det er så veldig mange som sparer på kort de får..? Eller? Jaja, samme det igrunn'. Hjemmestrikkede sokker er det vi blir mest glad for her i huset, de står oldemor for og kommer i posten i en jevn strøm til både store og små. Det er supert det!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. februar 2009 #10 Skrevet 14. februar 2009 Jeg har pleid å spare på kort som det er noe spesielt med, men det samler seg opp...og må kastes til slutt. De kortene jeg har spart på er bryllupskortene våre og kortene ungene fikk da de blei født og til navnefestene(satt inn bakerst i bryllupsalbum og babyalbum).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå