Gjest Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Eksempel på frukt vi kan hive oppi og lage juice?? Er det andre ting dere pleier lage til med den??
Balder911 Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Det blir jo veldig mange smoothievarianter med bær/frukt/ youghurt/juice/is. Kan jo lage det så sunt/usunt man vil:) Også kan man fryse ned og lage ispinner til barna av den sunne varianten med typ juice og bær. Ellers lager jeg pure til mini, blander omelettrøre. Sånn omtrent. Kjipt å vaske den bare- stor og tung..
Tommage♀♂ Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Jeg lager pizzasaus. (tomater på boks sammen me krydder) Smoothie, bare ha frukt og juice og kjør til passe konsistens. Jeg liker godt eple/pære/druer sammen med eplejuice og banan Eller røde bær og appelsinjuce sammen med banan. (Banan runder av smaken) Ellers kjører jeg mandler i den om de skal males, eller knuser is og lager drinker. Strawberry Daquiry f.eks, nam nam;)
Hikken Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Smoothie (banan, mango, blåbær, jordbær, eplejuice og vaniljekesam er gull! frosne bær selvsagt) Milkshake (masse is, sjokopulver og litt melk) Barnamat :-)
neekap Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 her i huset blir den brukt til å samle støv :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå