Gjest Sekretøsa Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Her inne var det noen som sa så... jeg spurte på Ikea, så svarte mannen i "kassa".."jeg vet ikke".. så spurte jeg om han kunne sjekke på pc'n, men da svarte han "nei, det kan jeg ikke, for jeg vet ikke hva det heter"...??? Greit at de har mye fancy navn på tinga sine, men når det er en vegg som er malt med tavlemaling på et av disse "romma", og det står "her har vi brukt tavlemaling"....???? Da må det vel ikke være så vanskelig, eller?
* 5 om dagen * Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 jeg vet ikke ang ikea asså, men jeg har kjøpt både tavlemaling og krittmaling på biltema,for en god stund siden. det eneste som er problemet er at det var en av de produktene som skulle gå ut,men jeg husker ikke hvilken av de da. prøvde å søke litt på ikea også jeg,men fikk ikke opp noe når jeg søkte på tavlemaling,maling eller hobbymaling. så det er nok en fancy navn de fører det under da....
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Hellu! Hva er forskjellen på krittmaling og tavlemaling da?! Er ikke det samme sorten? Jeg vet jo de har på sånne fancy (les: dyre) plasser, men mente noen her sa de hadde på ikea. fantastisk service da Ja, får ut å sjekke til uka... )
* 5 om dagen * Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Heisan :-)) syk i dag du da,stakkar.....håper det går over snart. jeg skjønner nå hvorfor du ikke skjønte forskjellen...hehe... mente krittmaling og magnetmaling selvfølgelig... er litt ussen selv i dag,og ikke lært å lese så godt tror jeg..hehe.. (eller tenke over hva jeg skriver ) ble skuffet over ikea den ene gangen jeg var der jeg,så renner ikke ned dørene der for å si det sånn :-//
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 jotakk, det håper jeg også...skal jo egentlig ut med ei venninde... hahaha, ikke sant! DA er jeg med ) magnetmaling var under vurdering, til jeg leste om hvor dårlig det var.... Ussen du også? Hva feiler? Jeg har vært der 2 ganger på 1 uke, men noen ganger må man bare ha ting der.... *tamtetam*
* 5 om dagen * Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 skjønner,men jeg bor så langt i fra noe ikea,så det er ikke dit jeg reiser om jeg skal ha noe...hehe.. hmm...skal avsløre at jeg ikke har fått testa noen av de, for jeg tror de ligger trygt i skapet på vaskerommet...hehe... ogneida,jeg er ikke syk på noen måte,er bare så uendelig trøtt i dag, helt siden før jeg sto opp...hehe...
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 De burde jo ha det kanskje, men samtidig er det ikke sikkert, selv om de har brukt det i en av utstillingene sine. De aller fleste malingsforhandlere har det. Bare gå i en hvilken som helst malingsforretning og spør. Eller så har jeg en liter stående....;o)
Curry Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 Vanskelig å slå opp på noe en ikke vet hva heter på Ikea. Det finnes så mange ulike produkter at det er helt umulig for alle å kunne alt der. Tror ikke Ikea har tavlemaling, men fargehandel har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå