Gå til innhold

aktivt sykmldt og frustrert

Anbefalte innlegg

Jeg var hos legen da jeg var 6 uker på vei pga kvalme og uoplagthet.. Legen ville sykmlde meg 100%, men jeg følte at jeg heller ville gå aktivt, da jeg synes at det viser intresse for arb.plassen- er ikke fast ansatt enda, og må nok innrømme at dette har litt betydning også... Nå har jeg en jobb der jeg står hele tiden, jobber mye med kundekommunikasjon, dette føler jeg er håpløst, men det er alltids noe annet jeg kan gjøre på jobben.. Så kommer det jeg ikke helt skjønner, og som frustrerer meg: Sjefen snakker om økonomien rundt dette hele tide, (jeg trodde ikke jeg var noen ekstra kostnad siden det er sykmld i forb med svangerskap) og er veldig opphengt i hvor mye jeg er på jobb, hva jeg har gjort osv, osv. Også.. det jeg har gjort skal skrives opp på en liste på veggen, slik at alle kan se den, nå er vi en liten arbeidplass og flere har kommet til meg og sagt at dette er vel komisk.. Nå angrer jeg for at jeg ikke valgt å holde meg hjemme:(

Hilsen kvalm og sliten...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139639995-aktivt-sykmldt-og-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Skjønner at du reagerer. Du trenger ikke å stå til rette for noen som helst, og heller ikke "bevise" hva du gjør på jobb. Jeg er ikke sikker på dette, men mener også at vi ikke "koster" arbeidsgiver noe ekstra siden sykmeldingen er svangerskapsrelatert. Uansett så viser dette skikkelig dårlig dømmekraft av sjefen din. Jeg synes du skal snakke med han, slik behandler man ikke folk! Hvis han er slik, så er dette kanskje ikke drømmejobben heller?

Hilsen ei som fik "high five" av sjefen, til tross for at jeg er (nesten) uerstattelig i jobben min (bare jeg som utfører mine oppgaver, og det er jeg som har laget systemet jeg arbeider etter) Det har vi faktisk mange måneder å finne en ordning på. Jeg får tilrettelagt absolutt hvordan jeg vil, ble møtt med smil når jeg kom med 20% sykmelding nå, for å kunne jobbe kortere dager..... Det er faktisk sånn folk skal oppføre seg!

Klem til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...