Snart 3 søte små ;) Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Noen som vet om noen baby butikker med tøy og "små utstyr" sentralt i London ? skal ditt i april , og tenkte jeg skulle kjøpe litt baby tøy , flasker osv der. Siden di har litt ting , som man ikke har her hjemme Noen som vet om noen butikker og event hvor jeg finner di ?? På forhond takk
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Hei, Jeg bor i Central London og kjenner mange av gatene ut-inn (min lille bopel er 10 min gåtur fra Big Ben) Mothercare er en flott butikk å gå til (Marble Arch undergrunnsstasjon). Har det meste av babyutstyr men er ganske dyr på klær i forhold til hva mange kjeder har å tilby. Prisen på klær ligger på norske priser. Om du handler på et strikt budsjett anbefaler jeg Primark i Oxford St. (nermeste undergrunn, Marble Arch). Bodyer i 3pk varierer mellom 20,- til 50,- ALT er billig her I Regent Street (like ved Oxford Circus) har de noen litt dyrere butikker med klær og tilbehør. Kommer ikke på navnene i farten :/ Men de ligger i hovedgaten så de er lette å finne. Om du lurer på noe mer så må du gjerne sende meg en pm Håper du får en flott shoppingstur!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå