★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 15. februar 2009 #26 Skrevet 15. februar 2009 made in bed:) ja begynner å tro at ikke hjerne cellene mine er helt dau alikevel..men du så mye det er å forstå da...rivet meg godt i håret idag ang chart og opp og ned og hit og dit:) men nå var det litt artig når jeg så kurven og kan følge med:) men skjønner enda ikke hvor den rød streken er blitt av som dere snakker om arrhggg hihi;) blir spennende å se når ting blir registrert da:) hvor er du fra forresten made in bed?tror vi er rundt samme alder hvis jeg ikke har sett feil:)
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #27 Skrevet 15. februar 2009 Den røde streken kommer i morgen på charten din fordi det da blir den 3. høye tempen. Streken kommer alltid den dagen fertilityfriend registrerer eggløsning. Jeg forstod ingenting i førsten..hehe. Men nå kan jeg det ganske godt. Jeg er fra østfold;) Du da?? Er 27 år..hihi.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 15. februar 2009 #28 Skrevet 15. februar 2009 ja ok:) godt å høre at det ikke bare er meg da;) det var langt borte det:( jeg er i bergen jeg..... 28år:)
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #29 Skrevet 15. februar 2009 Æsj..ja, det var langt unna! heldigvis kan vi snakkes her inne hvertfall..hehe. Ser du har en gutt på 10 år fra før;) Håper masse at du blir gravid snart. Det fortjener du. Lenge siden du fikk den ene egglederen i gang?? Vi har en fra før. Hun er 19 mnd. Ble gravid på 2. pp med henne, men nå er vi i den 8. pp. Skal til gyn i mars. Det blir spennende;)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 15. februar 2009 #30 Skrevet 15. februar 2009 nå laget jeg en ny tråd til oss men kan ikke se den noe sted??kan du?e det min maskin som har tatt natt ellar?
atsjo Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #31 Skrevet 15. februar 2009 Made in bed: Jeg har ikke hatt mensen siden før fødsel.. det er jo nesten 17 mnd siden. Så dette vil være min første eggløsning på en goood stund. Så er litt spennende å se om jeg blir gravid eller i det hele tatt får mensen. Da vet jeg på en måte at kroppen er i gang igjen endelig:) Håper tempen går opp igjen i morgen, men akkurat nå har jeg en følelse av at den ikke gjør det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå