Gå til innhold

Er det ikke så mange som temper her egentlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

made in bed:)

ja begynner å tro at ikke hjerne cellene mine er helt dau alikevel..men du så mye det er å forstå da...rivet meg godt i håret idag ang chart og opp og ned og hit og dit:) men nå var det litt artig når jeg så kurven og kan følge med:):) men skjønner enda ikke hvor den rød streken er blitt av som dere snakker om arrhggg hihi;) blir spennende å se når ting blir registrert da:) hvor er du fra forresten made in bed?tror vi er rundt samme alder hvis jeg ikke har sett feil:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den røde streken kommer i morgen på charten din fordi det da blir den 3. høye tempen. Streken kommer alltid den dagen fertilityfriend registrerer eggløsning.

Jeg forstod ingenting i førsten..hehe. Men nå kan jeg det ganske godt. Jeg er fra østfold;) Du da?? Er 27 år..hihi.

Skrevet

ja ok:) godt å høre at det ikke bare er meg da;)

det var langt borte det:( jeg er i bergen jeg..... 28år:)

Skrevet

Æsj..ja, det var langt unna! heldigvis kan vi snakkes her inne hvertfall..hehe. Ser du har en gutt på 10 år fra før;) Håper masse at du blir gravid snart. Det fortjener du. Lenge siden du fikk den ene egglederen i gang?? Vi har en fra før. Hun er 19 mnd. Ble gravid på 2. pp med henne, men nå er vi i den 8. pp. Skal til gyn i mars. Det blir spennende;)

Skrevet

nå laget jeg en ny tråd til oss men kan ikke se den noe sted??kan du?e det min maskin som har tatt natt ellar?:(

Skrevet

Made in bed:

Jeg har ikke hatt mensen siden før fødsel.. det er jo nesten 17 mnd siden. Så dette vil være min første eggløsning på en goood stund.

Så er litt spennende å se om jeg blir gravid eller i det hele tatt får mensen. Da vet jeg på en måte at kroppen er i gang igjen endelig:)

Håper tempen går opp igjen i morgen, men akkurat nå har jeg en følelse av at den ikke gjør det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...