Gå til innhold

Hvor mye sover deres baby påca 3,5mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når legger de seg å hvor mange ganger er de våken på natta?

Min gutt står opp så sykt tili på morran,trodde de var eldre før de begynte med det tullet!! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei,

Lillegutt her på 3,5 måned sovner ca. mellom 21.00-22.00. Noen ganger kan han sovne før også. Han våkner som regel rundt 07.30. Da våkner han ca. 3 ganger om natten for mat eller for å bæsje eller han ligger urolig og beveger hodet mye. Hvordan er det med din pode?

Skrevet

Min er rett over tre måneder. Han legger seg ca 19:30-20:00. I natt våknet han for mat halv tre og fem. Klokken halv syv var det morgen. Dette varierer litt, og han skal som regel ha mat to eller tre ganger per natt. Han våkner som oftest rundt klokka seks. Er vi heldige sover han til syv.

Skrevet

Mini her (også 3,5 mnd) sovner mellom 20 og 21 om kvelden. Vi har enda ikke rutiner på spising, så når han våkner for mat første gang i løpet av natten avhenger av når han spiste sist.

Dersom jeg klarer å mate ham rett før han sovner, så våkner han som regel rundt 01 for mat første gang - deretter i 3-4 tiden, også i 6-7 tiden. Klokken 7 er det som regel morgen, også er første dupp allerede 7:30.

Skrevet

gå in på www.annawahlgren.com hun har mange tips på hvor lenge bebbier i ulike aldrer trenger å sove, hvor lenge de kan sove i ett strekk samt hva du kan gjøre for å hjelpe den lille til å sovne og "trene" babyen din til å sovne/sove på dag og natt...

Skrevet

huff, hun anna whalgren må dere ta med en klype salt! Hun er en ganske beryktet dame for sine noe spesielle tips når det kommer til baby og barn. Jeg kjøpte boken hennes selv for noen måneder siden, og etter å ha lest den satt jeg igjen med en stor følelse av å mislykkes som mamma. Bare det hun skriver om at det er ingen ting som heter kolikk, det er rett og slett overlevelsesangst. :S

Neida, hun har sikkert noen velmente ord også, men etter å ha snakket med HS om henne så kastet hvertfall jeg den boken :\

Skrevet

Gutten min på 3mnd tar kvelden ml. 18:30 - 20:00. Han våkner flere ganger iløpet av kvelden (ihvertfall to ganger) og skal ha pupp. Trenger sikkert å fylles opp for natta. Deretter har han ett nattmåltid 01/02 og 04/05 ca.

Han tar morgen alt mellom 05/07.

Igår sovnet han f.eks. 18:30. Og stod opp imorges (eller natt vil jeg si) kl. 05:00. Heldigvis er det helg og pappaen sin tur til å stå opp idag:)

Skrevet

snuppa her er akkurat 3,5 mnd:-) og hun legger seg sånn mellom 18.30 -19.30, får mat i 12-01 tiden og så i 05-06 tiden. sover da til mellom 7.30-09.00

er mme jente. var litt annerledes nettene med gutta for de amma jeg i 4.5 mnd og 11 mnder:-)

Skrevet

lillegutt på 3,5 mnd legger seg mellom 21 og 22, og våkner 2-3 ganger for å få mat, før han våkner i 8-9-tida.

Skrevet

Minsten her er akkurat 3,5mnd. Han sover fra ca 18.30-19 og våkner rundt 7. Noen ganger våkner han for mat, rundt 3tida, men sover somregel hele natta. Jeg tror han hadde sovet lenger om han hadde lagt seg senere, men det passer godt for oss som har barn fra før og som skal opp og til bhg o.l. Han sover ganske mye på dagene og, 2x 2-3 timer og et par halvtimer som regel;)

Skrevet

Trodde det bare var min lille som tok kvelden så tidlig...Hun legger seg mellom 6 og 7..sover da til mellom 11-01 og vil ha mat.passer ofte greit med når jeg legger meg. Hun vil som regel ha mat i 3-4 tiden og mellom 6-8..da vil hun også stå opp...ikke alltid like gøy å stå opp før mannen står opp til jobb,men er et A menneske,så syns at vi har fått til en god rutine..:-)

Skrevet

Lillegullet mitt er en engel på natten. Han sovner mellom 19-19.30 og sover gjennom hele natten uten mat (får mme). Våkner rundt 07.00-07.30.

Er desverre litt vanskligere å få til å sove på dagtid. Er helt klart veldig trøtt, gjesper og gnir seg i øynene og sutrer mye. Men vil ikke legge seg. Kan bruke 40 min med byssing og hysing. Hvis jeg får han til å sove, så sover han ikke lengre enn 30-45 min.

Men men han sover iallefall hele natten så jeg kan jo strengt talt ikke klage.

Skrevet

Ok ser det varierer litt. Kanskje min gutt ikke er så ille allikevel :) Han sovner mellom 1945-2015 ca, Kan våkne etter en halvtime å bare får sutt å legger seg som regel greit igjen. Så våkner han som regel i 12tia, men av og til halv 11 og skal ha pupp. så varierer det om han våkner 2 eller 3 ganger til før det er morgen. Våkner mellom 06 og 0630 og da er det bare å stå opp :( Han får som regel pupp i 5 tia å etter det sover han veldig lett.

Syns ikke han ammer så ofte på ettermiddagen/kvelden så han tar det vel igjen på natta. Har prøvd å tilby mere på ettermiddag/kveld, men han vil ikke ha. Men han ser godt ut, er en skikkelig plugg:)

Skrevet

Ja jeg merker det at han min tar ekstra godt for seg til det siste måltidet før sengetid. Da spiser han begge puppene "tomme". Spiser alltid det siste måltidet inne på soverommet i litt svak beslysning, stille og rolig. Han spiser ikke så mye om jeg gir mat i stua med storesøstrene som sitter og ser på barne tv, skjønner han godt jeg, hehe.

Skrevet

Oj så tidlig deres babyer legger seg. Jenta mi på 3,5 mnd legger seg ikke før tidligst kl 22. Våkner kanskje en gang iløpet av natten for mat, men stort sett sover hun hele natten, også er det morgen rundt 8 - 9.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...