mamman-til-madeleine Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Elsker den, elsker den ,elsker den!
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 FANTASTISK bra vogn!!!!....Bagen hadde jeg i bruk til snuppa var ca 7 mnd.På ulent terreng kan forhjulet låses slik at vognen blir mer stødig & trille.Kalesjen på sportsdelen falt jeg totalt for,for den er kjempestor & dekker godt over vognen/barnet.Så får man jo kjøpt mye bra tilbehør til vognen.Jeg har adaptere til vognen så da klikker jeg enkelt & greit på min maxi cosi bilstol på når vi skal på shoppingsentere osv.Kjempekjekt når barnet sover i bilstolen...slipper & vekke for & bli lagt i vognen.Denne vognene kan jeg annbefale deg på det sterkeste )Kjøpte min hos rita på: www.lilleprinsen.no.
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Glemte av en viktig ting...& det er at sportsvognen kan snues begge veier )
Blå + en i magen Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Jeg har den ikke nå, men ville nok valgt den neste gang! Den oppfyller veldig mange av mine kriterier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå