Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynner dere med sportsdelen på vogna?

Begynner å få lyst på sportsdel som er vendt mot meg så jeg kan se på bebis.

Hvilke vogner er det som har bebis vendt mot seg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig å gå over til spotsvogna rundt ca.6 mnd.

Jeg har Brio vogn, og der vender sportsdelen mot deg. De fleste kan man vende både mot og fra deg. På noen er det håndtaket du bytter over, på andre er det selve vogndelen (dette ble dårlig forklart, kjenner jeg) :)

Det er forøvrig absolutt å anbefale at babyen vender mot deg, forskning har vist at deter heldigere for barnet, både med tanke på soving i vogn og følelsesmessige utvikling (husker selvfølgelig ikke hvor jeg har lest det, F&B?).

Skrevet

Vi byttet da gutten var ca 5 måneder. Har Emmaljunga City Cerox 360 vi. Da kan håndtak eller sittedel vendes. Hadde lyst på trehjuling før da vi skulle kjøpe vogn, men tror bare Tautonia Spirit S3 har sittedel til begge veier av trehjulingene. Vi kunne ikke hatt vogn der lillegutt satt bare fra oss. Han har en trille hvor han sitter forover, som vi bruker i butikker, og det liker han ikke:( Og han er så liten så vi trenger å se han også.

Skrevet

Ja, jeg har lest det også. "Mamma"? Ammetåke. :)

Men Brio er 4-hjuling?

Har trehjuling nå (Emmaljunga) og er veldig fornøyd med det.

Skrevet

Ja, kanskje det var "mamma" - abonnerer på begge.. ;)

Brio er 4-hjuling. Litt stor og tung, men stabil som et uvær! Jeg er kjempefornøyd - hvertfall når jeg ser hvordan andre sliter i snøen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...