Gjest Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 i dag tok jeg en test, og den viste tydelig at jeg var gravid, jeg ble så glad at jeg hoppet fram og tilbake på do, hehe. endleig etter 2 år med prøving, og 3 trippelkurer med pergo, og sist men ikke minst pergotime pluss menopur sprøyta og otrivelsprøyta. helt utrolig og tenke på, så håper spira vil sitte nå.... heia heia
siljeisak81 Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Gratulerer så masse!! Det var moro å høre, får virkelig håpe spira sitter :-D
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 takk takk, ja håper den sitter nå, så vi kasn få en liten lillebror eller lille søster til sønnen vår på 3 1/2 år ;D
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Gratulerer. Jeg må si at jeg sitter å kjenner på følelsen av en positiv test i hånda, særlig når man har prøvd så lenge. Dette fortjente dere nå. Lykke til.
lillehare Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 hei, du! gratulerer! heldige jente, håper alt går fint. ny på nett her, men har lest i bloggene innimellom. Gratulerer nok en gang
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 tusen takk alle sammen, sender dere alle litt babystøv.... håper dete r flere som virkelig lykkes dette året. masse babystøvvv til allllllllleeeee sammen, klem
lioness* Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Så bra, gratulerer!! Det gikk i vasken for oss, jeg har ikke giddet teste en gang og i dag fikk jeg mensen. Kanskje neste gang. Godt at en av oss klarte det i hvert fall! Kos deg masse med spire i magen!
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 hei på deg;D jeg sender deg masse babystøv til neste gang... håper du vil lykkes da... krysse fingra for deg jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå