lillelerke Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Kan noen hjelpe oss litt her? Vi får nå gutt nr. 2 og førstemann heter da Ulrik...syntes mange guttenavn er fine, men ingen sånn helt WOW...!! Liker Christian, kristoffer, alexander osv. men de blir for vanlige og konservative sammen med Ulrik syntes jeg Det må være litt mere annerledes og fresht som: Ulrik og Jeppe Ulrik og Timian Ulrik og Samuel Ulrik og Vetle Noen andre meninger eller tips?
prysseluskan Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Det må jo bli Ulrik og Jeppe Ulrik og Aslak Ulrik og Nilas Ulrik og Silas Ulrik og Sivert Ulrik og Mons Ulrik og Alvin
Fallerifallera Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Ulrik og Mikkel Ulrik og Sondre Ulrik og Sverre Ulrik og Aksel
Synnøve_Solbakken Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Rasmus Snorre Jesper Julius Håvard Lasse Petter Mikkel Please ikke kall gutten noe så veikt som Timian... Ulrik er jo så mye tøffere!!
MirandaC Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Kasper, Jesper, Mikael, Jonathan. Tobias, Adrian, Sindre. Simen
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Ulrik og Frikk Ulrik og Kevin Ulrik og Robin Ulrik og Zander Ulrik og Didrik Ulrik og Sakarias
Azora Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 Ulrik og Aksel Ulrik og Vilhelm Ulrik og Agnar Ulrik og Edvard Ulrik og Hartvig Ulrik og Tallak Ulrik og Greger Ulrik og Isak Ulrik og Konrad Ulrik og Peder Ulrik og Vemund
lillelerke Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. februar 2009 Tusen takk for mange fine forslag...klarer ikke helt å lage meg en favoritt, men har mange av disse forslagene nå skrevet opp på egen liste. Hva med Mika da? Ulrik og Mika? Var det fint?
Cornelianelia Skrevet 14. februar 2009 #11 Skrevet 14. februar 2009 Mika blir litt for finsk for meg, men folk har jo forskjellig smak.. Hva med Ulrik og Viktor?
Lykke <3 Skrevet 14. februar 2009 #13 Skrevet 14. februar 2009 Jeg ville gått for Vetle! Ulrik og Velte Eller kanskje Viljar???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå