Gå til innhold

Opprette forum for (midlertidige) funksjonsnedsettelser som ikke passer inn i opprinnelig forum. Apartheidtilstander der inne.

Mor Løvehjerte

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at siden det fins fora som handler om eksem, hus & hage og kokebøker, så kunne kanskje DIB laget et forum for foreldre som har barn med tilstander som er vel så plagsomme, men kurative. Kunnskap er usannsynlig viktig for å klare hverdagen med f. eks. putebarn/skinnebarn/gipsbarn, men man kan lete med lys og lykte uten å finne noe om tilstanden. Derfor føles det som et slag i ansiktet når enkelte (ikke alle) ønsker seg et forum for seg selv. Jeg tror ikke foreldre med la oss si HD-barn går rundt og innbilder seg at de har sterkt funksjonssyke barn, men at de fortvilet søker informasjon og leter etter andre i samme situasjon å dele problemene med. Nei, DIB får vurdere (på nytt?) å skille litt mellom klinten og hveten, så slipper noen å tråkke andre på tærne.

Jeg har selv tråkket i salaten her inne, uvitende om at det kunne såre noen at jeg var glad for at jenta vår ble kvitt puta (alternativet var en del verre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Medfødte tilstander og misdannelser"? Sjekket bare hva eksempelvis hofteleddsdysplasi og leppe-gane-spalte klassifiserees. Takk Webmaster! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Medfødte tilst./misdannelser" for enkelthetens skyld? Og så kan dere presisere at gruppa er åpen for alle, men et alternativ til den andre hvor meningen kanskje har vært at foreldre til alvorlige syke barn skal henge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...