Gå til innhold

hei på dere. da har j hatt en MA

monkri mamma til 4

Anbefalte innlegg

er ganske deprimert. hadde termin 10 september. var 10+2 uker på vei. den 13 januar begynte j med små blødninger og ble sendt på ultralyd. dem fant ikke noe galt. så hjerte slo og j ble så glad. fikk bare beskjed om at j hadde lett blødelig livmor hals. så i helga begynte j å blø igjen. på onsdag kom d en klump da j dusja. reiste på ultralyd på torsdag og der så j ett foster og tenkte gudsjelov.... men så sa legen at han ikke fant noe hjerteaktivitet der... da fikk j velge om j ville ha utskraping el tabletter. da tok j utskraping. ville bli ferdig med d. ble lagt inn på sykehuset på torsdag kl 15.00. der tok j en ny ultralyd og dem sa d samme. fikk beskjed at j skulle ned om 2 timer ca. kl 23.30 fikk j beskjed om å bare spise. dem hadde så mye akutt, så dem måtte gå først og da måtte j bare vente. kl 08.30 i dag fikk j tatt utskraping og kl 11.30 dro j hjem. begynte å grine med engang j våkna av narkosen. knakk fulstendig sammen. hadde gleda meg så fært, men d ble ikke noe av.

ble litt lang dette her, men er så godt å få tømt d j har oppi hodet mitt. j hadde gått 2 uker med ett dødt foster i magen min og dem fant d ikke ut før nå.

Fortsetter under...

Hei du.

Vi har nesten helt like historier vi. Jeg hadde termin 23 august, og i begynnelsen av februar ble det oppdaget et dødt foster hos meg også. Vært død i noen uker. Jeg fikk tabletter og hjemmekur jeg da, og jeg tror alt har kommet ut - blør veldig mye.

Uff det føles så tomt, både nede i magen og i tilværelsen. Om lille spire ikke ble så gammel, så har man likevel knyttet seg til det. Jeg har gått og fantasert over hvem denne lille kom til å bli, personlighet, gutt eller jente, osv. Klart det er tøft. Jeg tror nok jeg alltid kommer til å fundere og kanskje sørge litt over den lille som aldri fikk livet, men man må likevel komme seg videre på et vis. Håper du har god støtte rundt deg nå, det er viktig, og husk at det er lov å gråte. Jeg er litt lei meg for at jeg ikke vil ha noe fysiskt minne etter den lille, men heldigvis så har gubben tatt vare på graviditetstesten, og tatt bilde av denne, så får dette duge. Gråter en liten skvett hver gang jeg ser på den. Høres kanskje rart ut, men jeg synes det var en nydelig gest av min mann.

Vil bare sende deg en god og varm klem og håpe at det går fort å få ting litt på avstand. Jeg synes ofte det kan hjelpe å skrive noen ord her inne - som du sikkert ser....

begynner å bli utålmodig på å prøve igjen j, men vet at j ikke kan ha sex enda. hadde utskraping på fredag, så j fikk beskjed å vente 2 uker før j kan ha sex. føler at j ikke får den nærhetn j trenger da j ikke kan ha d. flere som føler d sånn?

Kjære Monkri! Jeg hadde utskrapning 2 januar og særlig de første ukene var tunge for meg og gikk langsomt, lengtet etter å prøve igjen. Er imidlertid ikke slik for meg at jeg trenger sex for å føle nærhet så selve avholdenheten de første ukene var ikke så vanskelig for meg. Vi er prøvere igjen nå etter å ha hatt en mens.

Er det annen måte du kan få litt nærhet på da? Viktig å bli godt tatt vare på nå! Stor klem til deg

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...