Castho Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Hva synes du? Utales ikke E-lisa men eLISSa. Har aldri hørt det før nå. Synes kanskje det var litt fint. Liker ikke Elisa men Elise er ikke så værst.
Mammas lykkebarn Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Liker bedre både Elisa og Elise...
Nilu♥ Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Litt for likt 80-tallets Melissa, som jeg har på følelsen at mange har negative assosiasjoner til.. Ser flere bruker det som eksempel på "stygge" navn... Elise og Elisa syntes jeg er veldig fine navn. Hva med Ella eller Lily/Lilly? Emmelinn eller Emely? Steeven Gerrards datter heter faktisk Lily Ella....Jeg er nok ikke helt med på den kombinasjonen men hver sin smak:)
MirandaC Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 ELISSA ER PENT! MYE FINERE ENN DE KJEDELIGE ELISE OG ELISA. DA ER ELINE OG ELINA MYE FINERE. ALISSA ELLER ALESHA ER OGSÅ GANSKE TØFFE. SAMT MELISSA OG MELINA.
Cornelianelia Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 Ser ut som om det mangler en bokstav fra navnet Melissa. Og Melissa er et navn jeg ikke liker. Blir for tyggegummirosa og dillete. 80-talls. Elisa er jo hundre ganger finere enn Elissa. Rart at en bokstav kan gjøre så stor forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå