Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er så sur og lei for tia, er i dårlig form, fryser, har sterke leddsmerter og er uggen å supertrøtt!!

Noen andre som har det sånn?

Ikke blir det gjort husarbeid av meg, sitter i en stol hele dagen å er helt tafatt!!

hodepine og på kveldstid..

Blir fort sint og lei, huff, bare klaging på meg..

Ønsker dere en god helg, min blir vel under dyna..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139636347-d%C3%A5rlig-form/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er fælt og si det, men det er så godt å høre at det er flere som har det sånn. Jeg har det samme.Har ligget på sofaen nå i 2 uker,trøtt.sur.uggen.kvalm.og kald!Kunne sikkert sovet døgnet rundt om det var mulig!

Skal til legen på tirsdag for orker ikke dette, full jobb og en 3 -åring på en gang!

Ha en kjempefin helg!

Jeg kunne også ha skrevet dette innlegget. Jeg har også kastet opp mye... Unner ikke andre å ha det sånn, men det er litt godt å høre at andre også har det slik. Det verste er at jeg går konstant sulten, og så når jeg kikker inn i kjøleskapet blir jeg bare kvalmere av å se på maten...

Jeg var hos legen på mandag, og fikk 14 dagers sykemelding. Vi får være optimister, og håpe at den dårlige formen går over snart.

Å som jeg kjenner meg igjen her. Har hatt noen uker hvor jeg har vært sur som ei padde, trøtt som juling, frysi og ikke vært helt meg sjøl. Det har og vært mye annet som har liksom fått *slylda*.

Var til legen på tirsdag for noe helt annet også sier ho gyn'n min "neimen du her er det jammen en liten en."

Jeg bare begynte å le noe så sinnsykt godt.

Gjorde to viktige ting: Kutta røyken tvert

Regulerte matinntaket

og vips kvalmen har blitt luksusproblem og trøttheta er der men ikke så dominant. Humøret er stigende for hver dag og til og med collietispa vår merker at matmor er mer enn matmor for tiden.

Ha en god dag da.

jeg er også der for tiden, ligger på sofan og kikker opp under et tjukt teppe - har konstant dårlig samvittighet for alt jeg skulle og burde ha gjort - og ikke minst jenta mi på 4 som lurer på når mamma blir frisk?? hadde en halt annen graviditet med henne - var bare trøtt i 2 mnd - så superenergisk!! det er vel håp for oss alle at det plutselig skjer? at energien kommer mener jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...